Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Leivo ja koristele kevät kahvipöytään Heirolin välineillä!

Heirol Oy

Leivo ja koristele kevät kahvipöytään Heirolin välineillä!

Julkaistu: 17.02.2016 klo 14:30
Julkaisija: Heirol Oy

Kevään ja pääsiäisen kuppikakkujen valmistuksessa vain mielikuvitus on rajana! Heirolin muffinivuoilla leivot suloiset minimuffinit, perinteiset muffinssit tai amerikkalaishenkiset jättimuffinit. Laadukkaat vuoat on valmistettu 0,4 mm paksusta hiiliteräksestä ja niissä käytetty tarttumaton pinnoite ei sisällä PFOA- ja PTFE-yhdisteitä.

Pääsiäisen aikaan koristelet sievät kuppikakut ja näyttävät leivokset Heirolin pursotusterillä. Ruoho- ja lehtiterillä loihdit orgaanisia muotoja, kuten viheriöivää nurmikkoa, hiirenkorvaisia lehtiä ja kukkien terälehtiä. Tähtityllalla luodaan perinteisemmät pursotusruusukkeet, ja suuri pyöreä tylla luo modernin spiraalimaisen kuvion kuorrutteesta kuppikakun päälle. Pursotinsetti sisältää kuusi tyllaa, tyllaliittimen sekä pestävän pursotinpussin.

Ihastuttavat koristeet syntyvät käden käänteessä valmiista sokerimassasta Heirolin koristelumuoteilla. Valikoimaan kuuluvat muun muassa gerberan, päivänkakkaran, liljojen, perhosien ja kyyhkyjen muotoiset muotit.

• Heirol muffinivuoka
    • Minikoko, 24 kuppia, hinta noin 16 euroa
    • Normaalikokoinen, 12 kuppia hinta noin 15 euroa
    • Jättikoko, 6 kuppia, hinta noin 11 euroa
  • Heirol pursotusterät yksittäin, hinnat 2–3 euroa/kpl
    • mm. ruohotylla, lehtityllat, kukkatyllat ja tähtityllat.
  • Heirol pursotinsetit
    • koristelusetti sisältää 25 cm nylon pursotinpussin, 6 pientä terästyllaa ja tyllaliittimen, hinta 10,50 euroa
    • pursotinsetti sisältää 40 cm nylon pursotinpussin, 6 suurta terästyllaa ja tyllaliittimen, hinta 16,50 euroa
  • Heirolin koristelumuottisetit, sisältää kolme erikokoista muottia, hinnat 6–8 euroa
    • mm. päivänkakkara, gerbera, perhonen, hortensia, ruusunlehti, muratti ja kyyhkynen

Heirol kennovati on kaunis ja käytännöllinen pääsiäiskoriste, josta on iloa ympäri vuoden. Vadille on helppo tehdä kauniit pääsiäisasetelmat, tai asettaa posliinikennoon kananmunankuoriin valetut kynttilät palamaan. Kennovadit ovat myös kauniit arjessa – niissä voi säilyttää tuoreita kananmunia.

• Heirol kennovadit, posliinia
    •  6 koloa, hinta noin 8 euroa
    • 12 koloa, hinta noin 12 euroa
    • 18 koloa, hinta noin 15 euroa

Painolaatuiset kuvatiedostot: Kuvapankki

Heirol Oy, www.heirol.fi – www.paistinpannu.fi
Johanna Ventelä, johanna.ventela@heirol.fi, puh. 075 326 6803

Viestintä:
Rianno Communications Oy, www.rianno.fi, puh. 09 170 070
Karri Harju, karri.harju@rianno.fi, 044 201 1077 / tiedotus ja kuvamateriaali
Marko Vikman, marko.vikman@rianno.fi / tuotelainaukset

Jälleenmyynti:
Marketeissa, tavarataloissa ja keittiötarvikeliikkeissä,  Heirol Shop (Kauppiaskatu 4, Turku) sekä www.heirol.fi

Kuluttajatiedustelut:
Heirol Oy, puh. 075 326 6800

Heirol Oy on vuonna 1991 perustettu suomalainen keittiövälineiden maahantuontiyritys. Se on noussut nopeasti yhdeksi Suomen johtavista keittiön pienvälineiden valmistuttajista. Toisen sukupolven johtaman perheyrityksen johtoajatuksena on tarjota monipuolinen valikoima laadukkaita, kauniita ja käytännöllisiä keittiön pienvälineitä sekä lastenastioita markkinoiden parhaalla hinta–laatusuhteella.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki