Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Leipomo Salonen ja Anniskelukahvila Tiirikkala avaavat leipäpuodin – 1 000 rahkamunkkia huomenna ilmaiseksi herkkusuille

Julkaistu: 08.06.2015 klo 10:00
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Perinteikäs turkulainen leipomo Salonen ja Linnankatu 3:ssa toimiva Anniskelukahvila Tiirikkala avaavat leipäpuodin Tiirikkalan yhteyteen 4.6.2015.

Tiirikkalasta voi jatkossa ostaa mukaan Salosen vastapaistettua, takuuvarmasti tuoretta leipää. Valikoimaan kuuluvat myös täytetyt sämpylät, vaikka lounas- tai kokousevääksi.

”Ei ole Salosen munkin voittanutta, mutta uskon, että herkkusuut ihastuvat myös Tiirikkalan leipäpuodin rapeakuorisiin ja laadukkaisiin erikoisleipiin”, toteaa ravintoloitsija Janne Juvonen.

Arkiaamuisin paistettavat munkit kuljetetaan Tiirikkalaan päivittäin, ja niistä voi nauttia joko paikan päällä tai ostaa mukaan. Tiirikkalassa on uniikki mahdollisuus nauttia munkkeja vaikka yömyöhäänkin, sillä kahvilatuotteet ovat tarjolla koko aukioloajan.

”Olemme Leipomo Salosella innoissamme uudesta leipäpuotikonseptista. Uskon, että paikallisella yhteistyöllä yhdessä osaavien ravintolayrittäjien kanssa pystymme tarjoamaan turkulaisille mielenkiintoisen mahdollisuuden yhdistää leipäostokset ja anniskelukahvilan palvelut. Tämä on paikallista yhteistyötä parhaimmillaan”, toimitusjohtaja Juha Salonen leipomo Salosesta kertoo.

Tiirikkalan oma leipuri leipoo edelleen tarjolla olevat kakut ja valikoimassa säilyy muun muassa suuren suosion saavuttanut gluteeniton kakku.

Leipäpuodin aloittamisen kunniaksi Tiirikkala jakaa 1 000 rahkamunkkia ilmaiseksi tiistaina 9.6.2015 klo 11.00 alkaen.

Anniskelukahvila Tiirikkala, Ossi Ruusunen, p. 050 5554 308, ossi.ruusunen@gmail.com