Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Leijona Cateringille työterveys- ja turvallisuusjärjestelmien OHSAS 18001 -sertifikaatti

Leijona Catering

Julkaistu: 20.05.2015 klo 10:00
Julkaisija: Leijona Catering

Leijona Cateringille on myönnetty OHSAS 18001 -sertifikaatti tunnustuksena siitä, että sen työterveys- ja työturvallisuusjärjestelmä on standardin mukainen. OHSAS-sertifiointi yhdistää työterveys- ja turvallisuusasiat osaksi jokapäiväistä toimintaa, tukee riskien tunnistamisessa ja työskentelytapojen parantamisessa sekä parantaa henkilökunnan turvallisuustietoisuutta.

– Olemme erittäin ylpeitä saadessamme tämän sertifikaatin, joka on toimialallamme harvinainen. Työsuojeluasiat, työntekijöidemme terveys ja työturvallisuus ovat keskeisiä asioita Leijona Cateringin toiminnassa. Teemme pitkäjänteistä työtä henkilöstömme työhyvinvoinnin kehittämiseksi ja työkyvyn ylläpitämiseksi, ja panostamme myös henkilöstömme ammatilliseen kehittämiseen. On hienoa nähdä, että systemaattisesti tekemämme kehitystyö saa tunnustusta myös tämän sertifikaatin myötä, Leijona Cateringin toimitusjohtaja Ritva Paavonsalo sanoo.

– Leijonan aikataulu sertifioinnille oli kunnianhimoinen ja se myös piti. Tämä kertoo siitä, että yrityksessä on pohjalla hyvä työturvallisuuskulttuuri, jota muut järjestelmät, kuten laatu- ja ympäristöjärjestelmät, tukevat. Lisäksi Leijonan koko henkilöstö on vahvasti sitoutunut siihen, että järjestelmät eivät jää vain papereiksi vaan ohjeet ovat myös käytännön työtä, kertoo auditoinnin suorittaneen Bureau Veritaksen pääauditoija Antti Lavonen.

OHSAS 18001 on kansainvälinen työterveys- ja turvallisuusjärjestelmien standardi, jota voidaan soveltaa kaikille toimialoille.

Tarja Österberg
viestintäpäällikkö, Leijona Catering Oy
Puh. 01043 20107
tarja.osterberg@leijonacatering.fi
www.leijonacatering.fi

Leijona Catering Oy on suomalainen ruoka- ja ravintolapalveluja tarjoava yritys. Palvelemme yli 50 toimipisteessä ympäri Suomen ja palveluksessamme on noin 470 ruoka-alan erikoisosaajaa. Joka päivä asiakkaamme nauttivat yhteensä yli 70 000 keittiöissämme valmistettua ateriaa. Leijona Catering Oy on 100 % valtion omistama yritys. Sen liikevaihto vuonna 2014 oli 66 miljoonaa euroa.