Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Lähiruokaherkkuja Itämeren alueelta Eckerö Linen uudessa myymälässä

Eckerö Line Ab Oy

Lähiruokaherkkuja Itämeren alueelta Eckerö Linen uudessa myymälässä

Julkaistu: 25.03.2015 klo 10:54
Julkaisija: Eckerö Line Ab Oy

M/s Finlandian uuden PopUp-myymälän valikoima koostuu Itämeren alueen pientuottajien helmistä: Tarjolla on mm. pienpanimoiden oluita, palkittuja juustoja ja delituotteita luomulihasta. Myymälän hittituotteeksi ovat nousseet virolaiset täytekakut.

Eckerö Line on avannut m/s Finlandialle modernin PopUp-herkkumyymälän, jossa pientuottajien lähiruokatrendi yhdistyy Eckerö Linen hyvän ruoan perinteeseen. Kaikki tuotteet ovat peräisin Itämeren alueen pientuottajilta ja jokainen niistä on huolella poimittu valikoimaan mukaan.

”Ajassa oleva PopUp-myymälämme jatkaa Eckerön perinteitä omalla ainutlaatuisella tavallaan. Uskomme että asiakkaat arvostavat mahdollisuutta ostaa laivalta itsenäisten pientuottajien laadukkaita erikoisuuksia”, myynti- ja markkinointijohtaja Ida Toikka-Everi Eckerö Lineltä sanoo.

Perinteisten laivatuliaisten lisäksi PopUpista voi hankkia kotiinviemisiksi uudenlaisia makumuistoja. Hyllyistä löytyy esimerkiksi ruotsalaisen Jurrs Mejerin palkittuja juustoja, ruotsalaisen Nibble Gårdsgrisin luomupossua sekä makupaloja mikkeliläisestä Tertin Kartanosta, jonka historia ulottuu 1500-luvulle. Myymälän henkilökunta tarjoaa myös maistiaisia.

”Asiakkaiden yhdeksi suosikiksi ovat nousseet Reval Konditorian herkulliset täytekakut, joita on tarjolla useita erilaisia”, Toikka-Everi vinkkaa.

Erittäin suosittuja ovat myös pienpanimoiden oluet. Niistä kenties tunnetuin on ahvenanmaalaisen Stallhagenin Historic Beer 1843, joka on valmistettu samaan tapaan kuin 2010 Föglön edustalta löydetystä hylystä nostetut oluet. Myös virolaisten pienpanimoiden oluet ovat hyvin edustettuina.

”Olemmekin Eckerö Linellä ylpeitä juuristamme Ahvenanmaalla ja erityisen iloisia kun voimme tarjota asiakkaillemme myös sikäläisiä huipputuotteita”, Toikka-Everi sanoo.

Ahvenanmaalta on myymälään valittu myös esimerkiksi Amalias Limonadin marja- ja hedelmämehut sekä lihaisat herkut Bolstaholm Gårdista, jossa lehmät voivat vapaasti laiduntaa.

Myynti- ja markkinointijohtaja Ida Toikka-Everi
Eckerö Line
ida.toikka-everi@eckeroline.fi
Puh. 0400-422391