Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Lähiruokaa Jyväskylän Rossoissa

Osuuskauppa Keskimaa

Lähiruokaa Jyväskylän Rossoissa

Julkaistu: 05.09.2011 klo 11:13
Julkaisija: Osuuskauppa Keskimaa

Keskimaa Osk:n Jyväskylän Rosso-ravintolat ovat suunnitelleet oman paikallisen lähiruokamenun syksyksi.

Lähiruokamenulla Jyväskylän Rossot vastaavat asiakkaidensa lisääntyneeseen kiinnostukseen lähellä tuotettuja ja valmistettuja raaka-aineita kohtaan. Lähiruoan entistä vahvempaan esilletuontiin Rossoja innosti myös Jyväskeskuksen Rosson saunateemaisen kesäterassin paikallisia tuotteita korostanut menu, josta saatiin paljon positiivista palautetta.

– Syksyn lähiruokamenulla haluamme monipuolistaa valikoimaamme ja tarjota asiakkaillemme uusia vaihtoehtoja. Tuomme paikallisväriä Rosson ruokatarjontaan, ja pääsemme samalla syventämään yhteistyötämme paikallisten toimijoiden kanssa, ravintolapäälliköt Tuula Sotamaa ja Minna Ahonen perustelevat.

Rosson lähiruokalistalla on palokkalaisen Martinmäen kalatuotteita, Kangasniemellä sijaitsevan Roinilan Aromilihan makkaraa ja savukylkeä, Tiituspohjan Palvarin savustettua possua sekä hankasalmelaisen Marjan Leivän rieskaa. Paikallisia kasviksia käytetään saatavuuden mukaan, useampien eri tavarantoimittajien kanssa yhteistyötä tehden.

Lähiruokamenu on tarjolla Jyväskeskuksen ja Kirkkopuiston Rossoissa 5.9.-31.10.2011.

Siihen voi tutustua myös internetissä osoitteessa www.rosso.fi,  Jyväskeskuksen ja Kirkkopuiston Rossojen sivuilla.

Rosso Jyväskeskus: ravintolapäällikkö Tuula Sotamaa, 040 834 4557

Rosso Kirkkopuisto: ravintolapäällikkö Minna Ahonen, 040 708 6581

Keskimaa Osk on vähittäiskauppaa sekä matkailu- ja ravitsemiskauppaa ja liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 660 miljoonan euron vuosimyynnillään. Asiakasomistajia on yli 108 000. Keskimaa työllistää noin 1900 keskisuomalaista.