Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Laatuhampurilaista kolmella tavalla Grill it! -ravintoloissa

S-ryhmän ravintolat

Laatuhampurilaista kolmella tavalla Grill it! -ravintoloissa

Julkaistu: 12.02.2013 klo 09:00
Julkaisija: S-ryhmän ravintolat

Grill it! -ravintoloissa hampurilaista on tarjolla kolmella tavalla kevään Homemade Hamburgers -kampanjassa. Perinteisesti pikaruokana pidetty hampurilainen on maailmalla ja Suomessa noussut laadukkaaksi ravintolaruoaksi, josta myös huippukokeilla on omat versionsa.

Nimensä mukaisesti Grill it!:n purilaiset ovat kotitekoisia, eli sämpylät, kastikkeet ja lisukkeet tehdään itse alusta alkaen ravintolan keittiössä. Hampurilaisvaihtoehtoja on kolme. Perinteisen hampurilaisen ystäville on tarjolla Black Angus Burger aidolla Black Angus -täysjauhelihapihvillä pekonin ja Monterey Jack -juuston kera. Wasabimajoneesi ja tiikeriravunpyrstöt tuovat luonnetta lohiburgeriin, ja Pulled Pork Burger kätkee sisäänsä ylikypsän porsaankyljen lisäksi mm. kimchiä ja paahdettua valkosipulia. Kimchi on perinteikäs korealainen kiinankaalista valmistettu ruokalaji, joka maustetaan chilillä, inkiväärillä ja valkosipulilla.

Hampurilaiset voi myös tuunata itselleen mieluisiksi sopivilla lisukkeilla. Ruokajuomaksi suositellaan tietysti oluita, ja jos hampurilaisen jälkeen on jäänyt vielä tilaa makealle, ovat tuoreet hedelmät ja marjat karamellikastikkeen kanssa oiva päätös aterialle.

Burgerit ovat tarjolla kaikissa Grill it! -ravintoloissa 13.2.–1.4.2013.

Minna Vainio
Brand Manager, Grill it!
SOK Ravitsemiskaupan ketjuohjaus
minna.vainio@sok.fi

grillit.fi

Grill it! -ravintolat sijaitsevat Helsingissä, Oulussa ja Kolilla. Ne yhdistävät perinteisen grillauksen ja ensiluokkaiset raaka-aineet tuoreella ja innostavalla tavalla.