Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Kesäajan tiedotus/ Starbucks Discoveries®

Pilgrim Oy

Kesäajan tiedotus/ Starbucks Discoveries®

Julkaistu: 19.06.2014 klo 10:00
Julkaisija: Pilgrim Oy

Hei!

Jään kesälomalle juhannuksena ja palaan takaisin töihin elokuun alussa. Kesän aikana voit tilata Starbucks Discoveries® tuotenäytteitä kahvijuttuja varten lähettämällä viestin seuraaville henkilöille:

elina.koskinen@arlafoods.com

Kopiokenttään kannattaa varmuuden vuoksi lisätä seuraavat henkilöt:

olli.ollila@pilgrim.fi
mariam.rguibi@pilgrim.fi
nina.alivirta@pilgrim.fi

Näin varmistamme, että tieto tavoittaa!

Kiitos, kun huomioit tämän ja onnellista kesää!

Nina Alivirta, p. 040 589 7752

Hyvä kahvihetki kulkee mukanasi kevyesti

Tänä kesänä Starbucks Discoveries® tuo kauppoihin uuden maun: Starbucks Discoveries® Skinny Cappuccino. Starbucks Discoveries® Skinny Cappuccino on kevyempi on-the-go -herkku, joka yhdistää Starbucks Espresso Roast -kahvia ja maitoa mutta tavallista Cappuccino-juomaa vähemmällä määrällä sokeria ja kaloreita.

Starbucks Discoveries® viileät kahvijuomat on valmistettu korkealaatuisesta Reilun Kaupan 100% sertifioimasta Espresso-paahdetusta arabica kahvista kuten Starbucks®-myymälöissä myytävät kahvitkin.

Viileiden Starbucks Discoveries® -kahvijuomien tuotevalikoima kattaa Suomessa myös maut Seattle Latte, Skinny Latte, Chocolate Mocha ja Caramel Macchiato Latte.

Starbucks Discoveries® Seattle Latte

Täydellinen sekoitus runsasaromista espressokahvia ja täyteläistä maitoa. Juoma on saanut inspiraationsa Starbucks® Caffé Latte -juomasta.

Starbucks Discoveries® Skinny Latte

Vähäkalorisempi versio aidosta ja alkuperäisestä Seattle Latte -makuvaihtoehdosta; hyvä vaihtoehto 1-prosenttisella maidolla ja vähemmällä määrällä sokeria.

Starbucks Discoveries® Chocolate Mocha Latte

Yhdistelmä, joka tuo kahvin ja suklaan ystävät Starbucks-kahviloihin päivittäin. Korkealuokkaiset Reilun Kaupan 100% sertifioimat suklaa ja syvänmakuinen espresso sulautuvat pehmeäksi makunautinnoksi.

Starbucks Discoveries® Caramel Macchiato Latte

Tämä suosikki lanseerattiin Starbucks-kahviloissa jo vuonna 1987. Pehmeä karamellin makuinen sekoitus espressoa ja maitoa maustettuna ripauksella vaniljaa.

Viileitä juomavalmiita Starbucks Discoveries® -tuotteita on saatavilla ruokakauppojen kylmäosastoilta ympäri Suomen.

Starbucks

Starbucks on jo vuodesta 1971 sitoutunut toimimaan eettisesti hankkiessaan ja paahtaessaan maailman parasta arabica-kahvia. Nykyisin yhtiö on maailman johtava erikoiskahvin paahtaja ja jälleenmyyjä, jolla on kahviloita ympäri maailmaa. Tinkimätön sitoutuminen parhaan mahdollisen laadun tavoitteluun on avain ainutlaatuisen Starbucks kokemuksen tuottamiseen kaikille asiakkaille jokaisen kahvikupillisen mukana. Osallistu aitoon kahvinautintoon Starbucks-kahvilassa tai osoitteessa www.starbucksonthego.com.

Nina Alivirta/ Olli Ollila
Pilgrim, Edelman Affiliate Finland