Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Jack Link’s yhteistyöhön vapaaottelija Mikael Silanderin kanssa

Lejos Oy

Jack Link’s yhteistyöhön vapaaottelija Mikael Silanderin kanssa

Julkaistu: 27.01.2016 klo 16:21
Julkaisija: Lejos Oy

Kuivalihasnackseista tuttu Jack Link’s aloittaa yhteistyön ammattilaisvapaaottelija Mikael ”HULK” Silanderin kanssa. Jack Link’s on valmistanut herkullisia lihasnackseja jo yli sadan vuoden ajan. Huolellisen valmistusprosessin tuloksena syntyvät kenties maailman parhaimmat naudanlihasnacksit.

Mikael ”HULK” Silander on 30-vuotias suomalainen ammattilaisvapaaottelija. Mikael ottelee 56,7kg sarjassa ja edustaa Kehähait Pro Teamiä. Tulevaisuuden tavoitteena hänellä on otella vapaaottelussa menestyksekkäästi kansainvälisillä areenoilla. Mikael on kovaa vauhtia matkalla kohti tavoitettaan ollen tällä hetkellä Euroopan listan kärkisijoilla painoluokassaan.

- Viikkooni kuuluu 11 harjoituskertaa, jotka koostuvat mm. vapaaottelu-, paini-, nyrkkeily-, muay thai-, bjj- ja kuntosaliharjoituksista. Jack Link’sin kuivalihasnacksit ovat täydellinen välipala menossa mukana. Ne eivät pelkästään maistu herkullisilta vaan ovat myös runsasproteiinisia ja vähärasvaisia. Valittavana on useita eri makuja, Mikael Silander kertoo.

- Olemme iloisia, että saamme urheilullisen Mikaelin mukaan yhteistyöhön. Hän on hyvä esimerkki siitä, miten aktiivisella treenaamisella ja kovalla tahdolla saavutetaan tavoitteita. Paljon proteiinia ja vähän rasvaa sisältävä Jack Link’s kuivaliha sopii niin ammattilaisvapaaottelijalle kuin kenelle tahansa muullekin liikkujalle. Yhteistyömme Mikaelin kanssa tulee näkymään tänä vuonna vahvasti muun muassa omissa digitaalisissa kanavissamme sekä tapahtumamarkkinoinnissamme, kertoo Lejoksen kehityspäällikkö Krista Lahti.

Kuivalihaa jo yli 100 vuoden ajan

Jack Link’s, kuivalihojen kuningas on kantanut kruunuaan ylpeästi jo yli sata vuotta. Eikä syyttä. Sen kuivalihatuotteet ovat ylivertaisia maukkaudessaan ja laadukkuudessaan. Jack Link’s käyttää vain parasta, 100 % naudan paistijauhelihaa. Liha valmistetaan perinteisin menetelmin: Ensin se maustetaan parhaita raaka-aineita käyttämällä. Tämän jälkeen liha kypsennetään ja ilmakuivataan. Tuloksena valmistuu mitä parhainta snack-lihaa.

Jack Link´s kuivaliha on myynnissä Keskon ja S-ryhmän hyvin varustelluissa ruokakaupoissa.

Tuotteiden hinnat kaupasta riippuen:

25g pussi 2,59 - 2,90 €

75g pussi 5,40 - 6,00 €

Mikael Silander, www.mikaelsilander.com, sähköposti info@mikaelsilander.com

www.lejos.fi, Kehityspäällikkö Krista Lahti, sähköposti krista.lahti@lejos.fi, p. 040-451 6334

Lejos on suomalainen perheyritys, joka tuo maahan ja markkinoi kansainvälisiä elintarvikealan merkkituotteita. Asiakkaina ovat päivittäistavarakaupat, tukkukaupat, kioski- ja huoltoasemaketjut, hotelli- ja ravintolaketjut, henkilöstöravintolat, Duty Free -myymälät sekä elintarviketeollisuus. Päämiehiä on ympäri maailmaa, 16 eri maassa.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki