Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Hodarit ja smoothiet valtaavat Food Labin 16.10. alkaen

S-ryhmän ravintolat

Hodarit ja smoothiet valtaavat Food Labin 16.10. alkaen

Julkaistu: 16.10.2013 klo 07:00
Julkaisija: S-ryhmän ravintolat

Citykäytävässä keväällä aloittanut Food Lab, S-ryhmän testiravintola, on edennyt vaiheeseen kaksi. Puoli vuotta tilassa on kokeiltu täytettyjä leipiä tarjoavaa Subille-konseptia. Nyt suurta suosiota nauttinut Subille siirtyy eteenpäin, ja Food Labissa aloittaa uusi testikonsepti 16. lokakuuta. Seuraavan puolen vuoden ajan kokeilussa on Smoothdog Machine, joka tarjoilee premium-hodareita sekä jännittäviä smoothie-juomia.

Food Labissa asiakkaat pääsevät osallistumaan S-ryhmän tulevien ravintolakonseptien kehittämiseen. Asiakkailta saadun palautteen perusteella kehitettävää konseptia voidaan muuttaa nopeastikin.

Smoothdog Machinen tuotteilla on kolme kategoriaa: Original, Modern ja Future. Original luottaa tuttuihin ja hyväksi havaittuihin perusmakuihin, Modern on astetta kokeilevampi, ja Future tarjoilee jo varsin rohkeitakin makuyhdistelmiä. Tarjolla on esimerkiksi Spicy BBQ Dog mausteisella coleslaw-salatilla, Orient Dog kimchillä ja pähkinöillä ja Stockholm Dog katkarapu-skagenilla. Kaikkiin hodareihin voi valita joko perinteisen nakin, spicy nakin, ylikypsän possun tai vegevaihtoehdon. Myös gluteenitonta ruokavaliota noudattavat voivat nauttia huoletta Food Labissa, tarjolla on aina myös gluteeniton vaihtoehto.

Ravintolan smoothievalikoima vaihtelee päivittäin. Smoothieissa löytyy niin perinteisiä hedelmä- ja marjasmoothieita kuin erikoisempia superfood-smoothieitakin.

Petri Martola
Kehityspäällikkö, SOK