Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Helsingin Grill it! -ravintolan sadonkorjuuviikot esittelevät syksyn parhaat grilliherkut

Radisson Blu

Julkaistu: 16.09.2013 klo 13:12
Julkaisija: Radisson Blu

Kesä on taas kypsyttänyt värikkään sadon kotimaisista kasviksista, ja nyt on aika nauttia sadonkorjuun antimista. Kampin Grill it! -ravintolan keittiötiimi on laatinut kauden antimista koostuvan sadonkorjuumenun, jonka uutuutena esittelemme asiakkaillemme Josper-puuhiiligrillissä grillattua poron paahtopaistia sekä maukasta Votkinin riistamakkaraa. Tässä tuoremakkarassa maistuu hirvenliha sekä tuoreet yrtit.

”Jäniksen lihan ystäville suosittelemme pääruuaksi pitkään haudutettua jänispataa. Aterian alkuun sopii syksyn väreissä hehkuva kurpitsakeitto ja sen kanssa nautittavaksi talon herkullista spelttileipää”, kehottaa Grill it! -ravintolan ravintolapäällikkö Kristin Aidla.

Sadonkorjuuillallisen kruunaa Omenacrumbre ja vaniljajäätelö, jonka resepti on Grill it! -ravintolan suosituimpia ja toivotuimpia kausiherkkuja.

Ruuille on valittu myös suositusjuomat. Tarjolla huurteisia snapseja, gourmet-oluita ja täyteläisiä punaviinejä.

Grill it! - baarista ihana aloitus sadonkorjuuillalliselle

Martineistaan tunnettu Grill it! -baari on siirtänyt sadon parhaat maut juomiin.  Raikkaan omenaisen martinin voit nauttia myös alkoholittomana.

Kristin Aidla

Restaurant Manager

p.050 465 3345

kristin.aidla@radissonblu.com