Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Heirolin välineillä loihdit pääsiäisherkut vaivatta

Heirol Oy

Heirolin välineillä loihdit pääsiäisherkut vaivatta

Julkaistu: 16.02.2016 klo 10:50
Julkaisija: Heirol Oy

Pääsiäinen on kevään herkullisin ruokajuhla. Pitkä juhlapyhä tarjoaa mahdollisuuden koota perhe ja ystävät nauttimaan kiireettömästi pääsiäisen perinteisistä herkuista ja kokeilemaan uusia jännittäviä makuja. Kotimainen 25-vuotias Heirol tuntee suomalaisen keittiöarjen ja -juhlan. Brändin keittiövälineillä ja astioilla valmistat ja tarjoilet pääsiäisen maukkaat ruoat.

Parsasesonki kolkuttelee jo ovella

Hienostunut parsa on varma kevään merkki ja sopii myös pääsiäisaterialle. Maaliskuussa kauppoihin saapuvat eurooppalaiset parsat ja huhti-toukokuussa on saatavana jo kotimaista parsaa.

Valmistele parsat laadukkaan Trudeaun kaksipuoleisen ja liukumattoman leikkuulaudan päällä, jonka pinnalla eivät tylsisty terävimmätkään veitset. Ergonomisella kädensijalla varustetun leikkuulaudan voi pestä huoletta asianpesukoneessa.

Annoskokoisten parsanippujen ympärille pyöräytetään Trudeaun silikoniset paistinauhat. Käytännölliset ja hygieeniset nauhat voi myös yhdistää toisiinsa pidemmäksi nauhaksi, jota voi käyttää paistin ympärillä.

Parsat kypsyvät vaivatta kapeassa ja korkeassa Heirolin 4l Steely Induction -parsakattilassa. Kaikille liesille, myös induktiolle, sopivan kattilan mukana tulee parsan keittämistä helpottava keittokori.

Elegantti gourmet-annos parsoista ja hollandaise-kastikkeesta koostetaan pelkistetyn kauniille Heirol First-luuposliinilautaselle. Täydennä First-astioista koostuva juhlakattaus Heirolin ajattoman linjakkailla Heirol Steelery Classic -aterimilla.

• Trudeau-leikkuulauta, 19x25 cm, valkoinen-oranssi, hinta 16 euroa ja 25x33 cm, valkoinen-vihreä, hinta 23 euroa
  • Trudeau-paistinauha, 6 kpl, pituus 30 cm, hinta 16 euroa
  • Heirol Steely Induction -parsakattila, tilavuus 4 l, halkaisija 16 cm, korkeus 21 cm, hinta 44 euroa
  • Heirol First -luuposliinilautanen, halkaisija 27 cm, hinta 15 euroa
  • Heirol Steelery Classic -haarukat, 4 kpl, hinta 13 euroa
  • Heirol Steelery Classic -veitset, 2 kpl, hinta 10 euroa

Karitsa on pääsiäispöydän aatelinen

Karitsa on oivallinen vaihtoehto perinteiselle lampaanviululle. Sen hienostunut ja mieto maku maistuu monelle, ja lisäksi se on helppo ja nopea valmistaa. Tarjoa karitsan filee uunijuuresten kanssa.

Lihaan sekä uunijuureksiin saa kauniin pinnan Heirol Pro Steelsafe -paistinpannulla. Pannu on kuin tehty karitsan fileen valmistukseen: paistamisen jälkeen fileet voi siirtää suoraan pannulla uuniin. Kaikille liesille sekä uuniin soveltuva pannu on ulkopinnoiltaan terästä, ja sen reunasta reunaan ulottuva alumiinisydän jakaa lämmön tehokkaasti ja tasaisesti. Pannun teräsrunkoon syövytetty ainutlaatuinen hunajakennorakenne suojaa tarttumatonta PFOA-vapaata pinnoitetta ja mahdollistaa teräksisten välineiden käytön.

Karitsan kypsymistä on helppo seurata Heirolin Steely digitaalisen lämpömittarin avulla. Teräksinen mittari näyttää lämpötilan asteen tarkkuudella aina –45 asteesta +300 celsiusasteeseen saakka. Mittari on oivallinen apu myös grillaamiseen ja leivontaan!

Heirolin musta leikkuulauta on ajattoman tyylikäs. Selkeästi väriltään erottuvan laudan voi esimerkiksi varata vain lihan leikkaamiseen. Laudan liukumaton pohja on väriltään valkoinen. Tiskikoneen kestävässä leikkuulaudassa on kätevä ripustusaukko.

Uunijuurekset kypsyvät Heirol First -sarjan keraamisessa uunivuoassa, joka kestää niin uunin kuin pakastimenkin. Kaunis ja pelkistetty vuoka soveltuu myös ruoan tarjoiluun. Juhlakattauksen yhtenäinen linja muodostuu First-lautasten ja Steelery-aterimien kanssa.

• Heirol Pro Steelsafe -paistinpannu, halkaisija 24 cm, hinta 98 euroa tai halkaisija 28 cm, hinta 108 euroa
  • Heirol Steely digitaalinen lämpömittari, pituus 24 cm, hinta 32 euroa
  • Heirol musta leikkuulauta, 35x25 cm, hinta 19 euroa tai 40x29 cm, hinta 24 euroa
  • Heirol First -uunivuoat:
    • 20x15,5x5,5 cm, hinta 14 euroa
    • 25x19,5x6 cm, hinta 22 euroa
    • 30x23x6,5 cm, hinta 34 euroa

Jälkiruoka kruunaa pääsiäisaterian

Ihana vadelma-marenkijäädyke on marjaisan raikas päätös aterialle.

Heirolin vatkauskulho henkii autenttista vanhanajan tyyliä. Kevyen melamiinikulhon kahva ja kaatonokka lisäävät käyttömukavuutta. Kulhon pohjan silikonirengas pitää kulhon paikoillaan vatkauksen ajan. Näppärällä Heirolin silikoninuolijalla kaavit taikinat ja täytteet viimeiseen pisaraan. Kirkkaasta akryylikahvasta saat tukevan otteen. Kahvassa on myös kätevä ripustuslenkki.

Vadelma-marenkijäädyke valmistuu Heirol Conditore -sarjan pinnoitetussa jäädykevuoassa. Perinteisen muotoinen vuoka soveltuu jäädykkeiden ja hyytelöiden ohella myös briossin valmistukseen. Vuoka on valmistettu tukevasta, 0,6 millimetrin paksuisesta hiiliteräksestä, ja sen pinnoite on PTFE-vapaa. Vuoan tilavuus on 1,5 litraa

Jäädyke tarjoillaan näyttävästä luuposliinista valmistetulla First-tarjoiluvadilla, jonka matalien reunojen ansiosta annospalojen leikkaaminen käy vaivatta. First-sarjan astiat kestävät myös pakastuksen, joten jäädykkeen voi nostaa vadilla myös pakastimeen. Modernia muotoilua henkivillä ja monikäyttöisillä Heirol Pro -tarjoiluottimilla on helppo leikata ja nostaa palan jälkiruokaa tai kakkua omalle lautaselle.

• Heirol vatkauskulho, vaaleanharmaa, tilavuus 3 litraa, hinta 20 euroa
  • Heirol silikoninuolija, värit: ruskea, harmaa, punainen, hinta 4 euroa
  • Heirol Conditore -jäädykevuoka, tilavuus 1,5 l , halkaisija 22 cm, korkeus 8,5 cm, hinta 8 euroa
  • Heirol First -tarjoiluvati, koko 26x26 cm, hinta 19 euroa
  • Heirol Pro -tarjoiluottimet, pituus: 22 cm, hinta 18 euroa

Kuvat ja reseptit: Hellapoliisi, reseptit pdf-muodossa

Painolaatuiset kuvatiedostot:
Kuvapankki

Heirol Oy, www.heirol.fi – www.paistinpannu.fi
Johanna Ventelä, johanna.ventela@heirol.fi, puh. 075 326 6803

Viestintä:
Rianno Communications Oy, www.rianno.fi, puh. 09 170 070
Karri Harju, karri.harju@rianno.fi, 044 201 1077 / tiedotus ja kuvamateriaali
Marko Vikman, marko.vikman@rianno.fi / tuotelainaukset

Jälleenmyynti:
Marketeissa, tavarataloissa ja keittiötarvikeliikkeissä,  Heirol Shop (Kauppiaskatu 4, Turku) sekä www.heirol.fi

Kuluttajatiedustelut:
Heirol Oy, puh. 075 326 6800

Heirol Oy on vuonna 1991 perustettu suomalainen keittiövälineiden maahantuontiyritys. Se on noussut nopeasti yhdeksi Suomen johtavista keittiön pienvälineiden valmistuttajista. Toisen sukupolven johtaman perheyrityksen johtoajatuksena on tarjota monipuolinen valikoima laadukkaita, kauniita ja käytännöllisiä keittiön pienvälineitä sekä lastenastioita markkinoiden parhaalla hinta–laatusuhteella.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki