Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Hätälä Oy, Prokala ry ja Osuuskauppa Arina haluavat tukea lasten ja nuorten kotimaisten kalojen tuntemusta ja niiden monipuolista käyttöä.

Hätälä Oy

Julkaistu: 11.11.2011 klo 11:21
Julkaisija: Hätälä Oy

Hätälä Oy, Prokala ry ja Osuuskauppa Arina järjestivät lähialueen päiväkotien kanssa yhteisen projektin, jonka tarkoituksena on viedä kotimaisten kalojen viestiä eteenpäin. Projektiin osallistuivat Kaakkurin ja Maikkulan alueen päiväkoteja. Projektin päätteeksi vietetään S-Market Kaakkurissa la 12.11.2011 lasten kalateemapäivää. Kaupassa on esillä Minun kalajuttuni -piirustuskilpailun satoa, jaossa ilmapalloja ja kalatuotteiden maistatusta.

Osallistuviin päiväkoteihin jaettiin paljon erilaista kaloihin liittyvää tietoutta ja materiaalia. Ryhmille jaettiin Prokalan esitteitä, julisteita ja tuubihuiveja, kalamuistipelejä sekä lasten Lohi ui Ohi - niminen Cd. Päiväkotien osallistuvat ryhmät järjestivät piirustushetken, jolloin he tutustuivat myös muuhun materiaaliin, oppivat kaloista ja kertoivat kalajuttuja. Hyvän tuulisen piirustuskilpailun voittajat arvotaan ja nimet julkaistaan S-Market Kaakkurissa la 12.11.2011, jolloin on esillä kaikkien osallistuneiden hienot piirustukset.

Yhteydenotot ja lisätiedot:

Hätälä Oy

Katja Ruokolainen

markkinointiassistentti

email katja.ruokolainen@hatala.fi

Täyden palvelun kalatalo Hätälä Oy toimittaa herkullisten aterioiden ainekset vähittäiskauppasektorille ja keittiöalan ammattilaisille kaikkialle Suomeen. Yli 70-vuotias Hätälä on dynaaminen yritys, joka panostaa voimakkaasti tulevaisuuteen innovatiivisella tuotekehitystyöllä sekä investoinneilla uusimpaan tuotantoteknologiaan. Liikevaihto oli tilikaudella 2010-2011 n 46 milj. euroa ja työntekijöitä on noin 90 henkilöä. Liiketoiminnan perustana ovat perheyrityksen perinteiset arvot.