Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Grillaaminen maistuu suomalaisille – S-ryhmä avaa viidennen Grill it! -ravintolan Espoon Tapiolaan

S-ryhmän ravintolat

Julkaistu: 15.10.2013 klo 07:30
Julkaisija: S-ryhmän ravintolat

Tasokkaita grilliruokia ja maailman makuja yhdistävä Grill it! -ravintola avaa ovensa 18.10. Espoon Tapiolassa. Ravintolan salainen ase ja keittiön tärkein elementti on puuhiiligrilli, jolla lihaan saadaan aito savun ja grillauksen maku.

Entisen Sevilla-ravintolan paikalle Original Sokos Hotel Tapiola Gardeniin avautuva Grill it! tarjoaa klassikoita uudella tavalla viritettynä, laadukkaista raaka-aineista itse valmistettuna. Grill it! -ravintolat edustavat uutta rennompaa, mutta laadukasta ravintolakulttuuria. Vaikka syödään ja juodaan hyvin, ei tunnelmassa tarvitse jäykistellä.

Grill it! -ravintoloiden ruokalistan kestosuosikkeja ovat käsinkuoritut Jäämeren jättikatkaravut Maalahden limpun kanssa sekä kotimaisen pihvihärän paras sisäfilee. Erikoisuutena on Table Grill – pöydässä grillattava äyriäisannos. Keittiössä panostetaan itse tekemiseen ja laadukkaisiin raaka-aineisiin, esimerkiksi kaikki kastikkeet tehdään alusta alkaen itse ja hampurilaissämpylät leivotaan itse ravintolan keittiössä.

Viinilistalla punaisena lankana on ruoan ja viinin yhteensopivuus. Listalta löytyy kiinnostava valikoima klassikoita ja hieman harvinaisempia rypäleitä, niin vanhalta kuin uudelta mantereelta. Kaikkia viinejä saa myös laseittain – kalliimpia viinejä maistellakseen ei siis tarvitse ostaa koko pulloa, ja aterialla voi nauttia helposti useampaa eri viiniä.

Ensimmäinen Grill it! avattiin Helsinkiin vuonna 2007. Nyt avattava Grill it! Tapiola Garden on kaikkiaan viides Grill it! -ravintola. Muut ravintolat sijaitsevat Turussa, Oulussa ja Kolilla.

Mikko Virtanen
Brand Manager, Grill it!
mikko.virtanen@sok.fi

Noora Alén
Ravintolapäällikkö, Grill it! Tapiola Garden
noora.alen@sok.fi

Grill it! yhdistää perinteisen grillauksen ja ensiluokkaiset raaka-aineet tuoreella ja innostavalla tavalla. Ruokalistalla kohtaavat skandinaavisen selkeät maut ja mausteet ympäri maailman. Lämminhenkinen miljöö ja uniikki musiikkimaailma johdattelevat kulinaariselle matkalle viinin ja ruoan maailmaan.