Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Grill it! -ravintolassa Josper-puuhiiligrillin

Radisson Blu

Grill it! -ravintolassa Josper-puuhiiligrillin

Julkaistu: 29.06.2012 klo 12:02
Julkaisija: Radisson Blu

Helsingin Grill it! vahvistaa asemiaan kaupungin pihviravintolakartalla. Maailmalla useiden huippuravintoloiden suosiossa oleva Josper-puuhiiligrilli kuumenee kesäkuusta alkaen Kampissa. Puuhiilellä lihaan saadaan aito savun ja grillauksen maku.

Kesäkuun alusta Helsingin Grill it! -ravintolassa saadaan nauttia aidossa Josper-puuhiiligrillissä kypsennetyistä pihveistä. Useissa Euroopan Michelin-keittiöissäkin suosittu espanjalainen uuni lämmitetään vain puhtaalla puuhiilellä.  Uuni lämpiää hyvin kuumaksi, sen ihannelämpötila on n. 350–400°C, mikä yhdistettynä säädettävään ilmankiertoon takaa makujen ja mehukkuuden säilymisen lihassa erinomaisesti. Kuumassa uunissa pihvit myös kypsyvät nopeasti.

Grill it! -ravintolassa Josper-uunissa grilliraidat saavat pintaansa lihat, kalat sekä äyriäiset. Ravintolasta suositellaan erityisesti suomalaista hienointa pihvilihaa olevaa härän entrecôtea, joka kuulemma sopii grillaukseen lähes täydellisesti.

Kristin Aidla

Restaurant Manager

p.050 465 3345

kristin.aidla@radissonblu.com

www.grillit.fi

S-ryhmään kuuluvat kaksi Grill it! -ravintolaa sijaitsevat Oulussa ja Helsingissä. Grill it! -ravintolat tarjoavat tasokkaita grilliruokia parhaista raaka-aineista valmistettuna. Ruokamaailman maut ja virtaukset näkyvät inspiroivalla ruokalistalla, jota on piristetty mausteilla ympäri maailman.  Grill it! –ravintoloiden skandinaavinen lämminhenkinen miljöö sekä uniikki musiikkimaailma johdattelevat kulinaariselle matkalle viinin ja ruoan maailmaan.