Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Gastropub Stone´sin ruokalista uudistuu

HOK-Elanto

Gastropub Stone´sin ruokalista uudistuu

Julkaistu: 08.03.2011 klo 15:30
Julkaisija: HOK-Elanto

Keskuskatu 4:ään marraskuun loppupuolella avatun gastropub Stone´sin ruokalista uudistuu 8.3. ja luvassa on iloisia uutisia herkuttelijoille: tarjolla on muun muassa grillin antimia, vapaavalintaisesti koottavia pikku alkupaloja sekä hehkuvan herkullisia intialaisia curryja.

Ruokalistalla tapahtuu uudistuksia tasaisin väliajoin ja nyt uusia antimia onkin tuotu tarjolle ruokailijoiden iloksi. Asiakas voi valita itselleen vapaasti haluamansa lisäkkeet laavakivigrillissä kypsyviin annoksiin ja myös alkupalat ovat muokattavissa halutunlaisiksi. Esimerkiksi tuliset intialaiset curryt ovat tutustumisen arvoisia uusia tuttavuuksia Stone´sin ruokalistalla, aivan kuten jo monia ystäviä löytäneet mehukkaat Beef Bitesit.

Lounaalla tarjotaan kolmea päivittäin vaihtuvaa annosta sekä ruokalistan pysyviä antimia. Stone´siin voi piipahtaa syömään vähän myöhemminkin, vaikka pikkutunneilla, sillä keittiö on auki valomerkkiin asti.

Stone´s tarjoaa kellarin laavakivigrillin ja menekin mukaan päivitettävien hanarivistöjen maittavien antimien lisäksi tunnelmaltaan mutkattoman miljöön juhliin ja muihin kokoontumisiin. Stone´siin voit tehdä pöytävarauksen, ja tilat soveltuvat moneen käyttöön aina kabinetin palvelupaketeista koko Stone´sin vuokraamiseen. Palvelupaketeissa riittää vaihtoehtoja moniin tarpeisiin, oli kyse sitten muutaman henkilön olutkurssista tai useamman sadan hengen yritysjuhlan järjestämisestä.

Gastropub Stone´s on olemassa asiakkaitaan varten ja se pyrkii vastaamaan heidän toiveisiinsa; Stone´s on rento pubi, jossa asiakas saa päättää, mistä pitää.

Lisätietoa:

Kenneth Granroth
ravintolapäällikkö

Gastropub Stone’s
Keskuskatu 4
www.stonespub.fi
stones.ravintola@sok.fi

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli puoli miljoonaa asiakasomistajaa. Vuosittainen liikevaihto on 1,7 mrd. euroa, ja yritys työllistää 6000 henkilöä. HOK-Elanto palvelee pääkaupunkiseudulla noin 300 toimipaikassa ja on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja. Lisäksi HOK-Elanto on Pohjoismaiden suurimpia ravintola-alan toimijoita. hok-elanto.fi