Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Gastropub Stone´sin Olutmittarin oluet vaihtuneet

HOK-Elanto

Gastropub Stone´sin Olutmittarin oluet vaihtuneet

Julkaistu: 08.03.2011 klo 16:00
Julkaisija: HOK-Elanto

Gastropub Stone´sissa asiakas päättää, mistä pitää. Hanoissa vaihtuvat oluet menekin mukaan kahden kuukauden välein ja 1.3. lähtien on ollut jälleen mahdollisuus päästä nauttimaan uusista tulokkaista.

Olutvalikoima muuttuu säännöllisesti sen perusteella, mistä asiakkaat pitävät. Hanavalikoiman kaksi vähiten myynyttä mallasjuomaa vaihdetaan kahden kuukauden välein, ja uusiksi tulokkaiksi nousevat Stone´sin nettisivujen olutäänestyksessä kaksi parhaiten menestynyttä olutta. Nyt äänestyksessä menestyivät parhaiten Bass Pale Ale sekä Musta Karhu. Valikoimista putosivat pois Guinness Draught ja Krusovice Cerne.

Stone´sin hanaoluiden menekkiä mittaa Olutmittari, graafinen pylväsdiagrammi, joka osoittaa reaaliaikaisesti valikoimissa olevien hanaoluiden myynnin. Se kertoo asiakkaalle, miten oluet menestyvät toisiinsa nähden ja mitkä ovat vaarassa pudota pois valikoimista. Olutmittari osoittaa oluiden menekkiä tässä ja nyt, joten asiakas on koko ajan kartalla siitä, miten hänen suosikkinsa menestyy. Olutmittaria voi seurata niin paikan päällä Stone´sissa kuin netin välityksellä Stone´sin verkkosivuilta.

Gastropub Stone´s on olemassa asiakkaitaan varten ja se pyrkii vastaamaan heidän toiveisiinsa; Stone´s on rento pubi, jossa asiakas saa päättää, mistä pitää.

Lisätietoa:

Kenneth Granroth
ravintolapäällikkö

Gastropub Stone’s
Keskuskatu 4
www.stonespub.fi
stones.ravintola@sok.fi

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli puoli miljoonaa asiakasomistajaa. Vuosittainen liikevaihto on 1,7 mrd. euroa, ja yritys työllistää 6000 henkilöä. HOK-Elanto palvelee pääkaupunkiseudulla noin 300 toimipaikassa ja on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja. Lisäksi HOK-Elanto on Pohjoismaiden suurimpia ravintola-alan toimijoita. hok-elanto.fi