Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Finduksen uutuudet tekevät arjesta maukkaan

Findus

Finduksen uutuudet tekevät arjesta maukkaan

Julkaistu: 06.10.2015 klo 10:15
Julkaisija: Findus

Finduksen uusien pakastettujen tuoreyrttien ja chilin ansiosta kotona on aina tuoreita ja laadukkaita raaka-aineita saatavilla. Muhkea ja valmiiksi paistettu Café Kanelipulla sopii nautinnollisiin kahvihetkiin kotona, ystävän luona tai työpaikalla. Syksyllä pakastealtaisiin saapuu myös ensimmäinen Quorn-tuote vegaaneille Quorn Nuggetit.

Kätevät tuoreyrtit ja chili

Yrttien avulla saa moniin ruokiin makua terveellisesti ja luonnollisesti. Finduksen uudet pakastetut ja valmiiksi hienonnetut tuoreyrtit helpottavat ja nopeuttavat kotikokin ruoanvalmistusta sekä ovat käytössä taloudellisia. Tuoreyrteistä on saatavilla suomalaisten suosimat ruoan maustajat: basilika, tilli ja persilja. Lisäksi saatavilla on hienonnettu punainen chili. Kätevän rasian avulla niitä voi annostella juuri sopivan määrän, jolloin säästytään hävikiltä. Yrtit sopivat myös raaka-aineiksi erilaisiin kastikkeisiin, esimerkiksi pestokastikkeeseen. Yksi rasia vastaa noin 2 ruukkuyrttiä ja chili noin kolmea tuoretta chilipalkoa. Yhden rasian hinta on noin 1 euro.

Pestokastike (4 annosta)

1 pkt Findus Basilikaa
 1 valkosipulinkynsi
 suolaa
 40-50 g parmesaanijuustoa
 2 rkl oliiviöljyä
 (pinjansiemeniä)

Soseuta basilika, murskattu valkosipulinkynsi ja suola sekä mahdolliset pinjansiemenet. Sekoita joukkoon parmesaanijuustoraaste. Lisää oliiviöljy vähitellen koko ajan sekoittaen. Herkullinen pastakastike hetkessä!

Muhkeat Café Kanelipullat on leivottu uudella reseptillä, jonka ansiosta pullat ovat erityisen meheviä ja herkullisia. Kahvilaelämyksen saaminen kotiin tai työpaikalle on vaivatonta ja nopeaa. Café Kanelipullat ovat valmiiksi paistettuja, joten pullat ovat valmiita nautittavaksi sulatuksen jälkeen. Kanelipullat voi sulattaa nopeasti mikrossa noin 40 sekunnissa tai huoneenlämmössä 1 ½-2 tunnissa. Tuote myydään kätevässä kahden pullan paketissa. Hinta on noin 1,79 euroa.

Quorn Nuggetit on ensimmäinen vegaaneille sopiva Quorn-tuote Suomessa. Kananmunanvalkuaisen sijaan tuotteessa on käytetty sidosaineena perunatärkkelystä. Hinta on noin 4,15 euroa.

Finduksen uutuudet ovat saatavilla lokakuusta alkaen hyvin varustetuissa päivittäistavarakaupoissa.

Finduksen kuvapankista saat tuotteiden pakkauskuvat ilman erillistä käyttäjätunnusta tai salasanaa. Kuvapankkiin pääseet Finduksen sivun kautta www.findus.fi ja klikkaa sivuston oikealta linkkiä Findus Kuvapankki.

Finduksen kuluttajapalvelu: puh. 0800 0 4020.

Lisätiedot tuotteista:

Virve Haikonen, Brand Manager
Valmisruoka ja vihannekset
Findus Finland Oy
virve.haikonen@fi.findus.com

Mari Vaara, Brand Manager
Kalat, leivonnaiset ja perunat
Findus Finland Oy
mari.vaara@fi.findus.com

Kuva- ja näytepyynnöt:

Susanna Nipuli
Hill and Knowlton Finland Oy
susanna.nipuli@hkstrategies.fi

Findus Group on yksi Euroopan johtavia pakastetuotteiden valmistajia. Koko Findus Group -konsernin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 1,5 mrd €. Findus Finland Oy toimii sekä vähittäiskauppa- että suurkeittiösektorilla. Vuonna 2014 Findus Finland Oy:n liikevaihto oli noin 40 milj. €. Henkilöstön keskimääräinen lukumäärä oli 31.