Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Chico´s-ketjun kampanja: Cruisin´ Miami

HOK-Elanto

Chico´s-ketjun kampanja: Cruisin´ Miami

Julkaistu: 31.05.2011 klo 17:00
Julkaisija: HOK-Elanto

HOK-Elannon Chico´s-ketju viettää 1.6.–31.7. Miami -viikkoja. Tarjolla on maailman kuuluisimman rantakaupungin, auringon lämmön ja huolettomien kesäpäivien inspiroimia antimia, aina edulliseen asiakasomistajahintaan.

Miamin teemaviikoilla maistellaan monipuolisesti erilaisia makuja, jotka ammentavat inspiraationsa amerikkalaisesta ja karibialaisesta keittiöstä. Kruisaile sinäkin Chico´siin maistamaan kesän parhaita makuja vaikka koko perheen voimin. Ruokalistalta löytyy purtavaa raikkaan tuoreista salaateista taatusti isommankin nälän sammuttavaan Caribbean Burgeriin.

Hellepäiviä silmällä pitäen listalta löytyy myös huurteisen viileitä juomia, uutuutena Arizona Ice Tea, jota saa sekä sitruunan että granaattiomenan makuisena.

Osoitteet ja lisätiedot Chico´seista: chicos.fi

Lisätietoa:

Petri Tuisku
ryhmäpäällikkö
Chico´s
HOK-Elanto
sähköposti: petri.tuisku@sok.fi

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli puoli miljoonaa asiakasomistajaa. Vuosittainen liikevaihto on 1,7 mrd. euroa, ja yritys työllistää 6000 henkilöä. HOK-Elanto palvelee pääkaupunkiseudulla noin 300 toimipaikassa ja on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja. Lisäksi HOK-Elanto on Pohjoismaiden suurimpia ravintola-alan toimijoita. hok-elanto.fi