Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Blue Diamond lanseerasi uudenlaisen maidottoman mantelijuoman kahviin

Lejos Oy

Blue Diamond lanseerasi uudenlaisen maidottoman mantelijuoman kahviin

Julkaistu: 18.02.2016 klo 10:23
Julkaisija: Lejos Oy

Blue Diamond toi mantelijuomakategoriaan uudenlaisen Barista Blend -mantelijuoman, jonka tuotekehitys on tehty yhteistyössä baristojen kanssa. Barista Blendin resepti on ainutlaatuinen ja kehitetty juuri kahvin kanssa käytettäväksi: se vaahtoutuu ja kestää kuumentamista. Barista Blendin pehmeä kermainen koostumus ja pieni mantelin vivahde tekee siitä täydellisen makuparin kahville.

- Mantelijuomien suosio on kasvanut maailmalla jatkuvasti. Myös Suomessa mantelijuomien osuus kasvaa merkittävästi. Yhä useampi kuluttaja vaihtaa espressopohjaisissa kahveissa käytettävän perinteisen maidon kasvipohjaiseen vaihtoehtoon. Laktoosi-intoleranssin ja muiden terveydellisten syiden lisäksi myös ideologiset syyt vaikuttavat valintoihin, kertoo Blue Diamondin tuoteryhmäpäällikkö Heidi Raitio.

Barista Blend on valmistettu parhaista Kalifornialaisista manteleista ja juoman kehittelyssä on otettu huomioon ammattilaisten vaatimukset. Barista Blend sisältää kaikki mantelin hyvät ominaisuudet, kuten muutkin Blue Diamondin Almond Breeze -mantelijuomat. Barista Blend toimii niin kuumissa kuin kylmissäkin kahvijuomissa - se maistuu täyteläiselle, mutta antaa kahvin oman hienon aromin päästä oikeuksiinsa.

- Barista Blend vaahtoutuu ja kestää hyvin kuumennusta, jota sellaisenaan juotavaksi tarkoitetut tuotteet eivät tee. Suomi on maailman kärkimaita kahvin kulutuksessa. Suurin käyttökohde mantelijuomilla on juuri kahvissa, Heidi Raitio kertoo.

blue_diamond

Blue Diamond – manteleiden asiantuntija jo yli 100 vuoden ajan

Blue Diamond tunnetaan maukkaista ja laadukkaista manteleista sekä mantelijuomista. Blue Diamond -osuuskunta perustettiin Kaliforniassa vuonna 1910. Siitä lähtien yritys on paahtanut ja maustanut mitä parhaimmat mantelit ja on tänä päivänä maailman suurin mantelintoimittaja. Rakkaus manteleihin ja niiden terveellisiin ominaisuuksiin ajaa yrityksen tuotekehitystä eteenpäin. Tänä päivänä Blue Diamondin korkealaatuisia tuotteita myydään jo yli 100 maassa.

Tuotetiedot: Almond Breeze Barista Blend 1,0 l 3,39 – 3,69 euroa myyntipaikasta riippuen. Saatavilla Keskon ja S-ryhmän kaupoista.

Lisätiedot: Tuoteryhmäpäällikkö Heidi Raitio, heidi.raitio@lejos.fi

Tuotekuvat mediapankistamme

Lejos on suomalainen perheyritys, joka tuo maahan ja markkinoi kansainvälisiä elintarvikealan merkkituotteita. Asiakkaina ovat päivittäistavarakaupat, tukkukaupat, kioski- ja huoltoasemaketjut, hotelli- ja ravintolaketjut, henkilöstöravintolat, Duty Free -myymälät sekä elintarviketeollisuus. Päämiehiä on ympäri maailmaa, 16 eri maassa.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki