Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Arkean Jaana Paanasesta PRO-voittaja

Arkea

Arkean Jaana Paanasesta PRO-voittaja

Julkaistu: 28.01.2016 klo 21:32
Julkaisija: Arkea

Arkean palveluesimies Jaana Paananen voitti PRO-palkinnon ravitsemis- /ruokapalvelupäällikkö -sarjassa Helsingissä torstai-iltana 28.1. järjestetyssä PRO-gaalassa. PRO on tunnustuspalkinto hotelli-, ravintola- ja cateringalan ammattilaisille.

Palkinnot jaetaan vuosittain 13 eri sarjassa, joissa huomioidaan eri tehtäväalueet, vastuut ja ammattinimikkeet. Jaana Paananen työskentelee palveluesimiehenä Arkean ruokapalveluissa lasten ja nuorten sektorilla. Hän toimii esimiehenä yhteensä 30 koulu- ja päiväkotikeittiössä 50 ammattilaiselle. Jaana on esimiehenä aidosti hyvä ja arvostettu. Hersyvän iloinen Jaana hoitaa työnsä ammattimaisesti ja toimii rauhallisuutensa ja kokemuksensa ansiosta työyhteisönsä mentorina.

Jaana on hämmentynyt, mutta iloinen voitostaan.

– Tämä on tietenkin upea juttu. Pelkkä finaalipaikka oli minulle voitto, sillä se kertoi oman henkilöstöni ja työyhteisöni tuesta ja arvostuksesta.

PRO-voittajat valitsi tuomaristo, johon kuului mm. ruokakulttuurin professori Johanna Mäkelä, europarlamentaarikko Sirpa Pietikäinen, kansanedustaja Jaana Pelkonen sekä Food & Fun –festivaalin Turkuun tuonut Pekka Kuru. Valintakriteereinä korostuvait ehdokkaiden ammattitaidon lisäksi esikuvallisuus ja asenne, ennen kaikkea palo ja innostus omaa työtä kohtaan.

Horeca-alan PRO-tunnustuspalkinnot jaetaan tammikuussa jo neljättätoista kertaa. Arkean kokki Kari Kaivola voitti PRO-palkinnon helmikuussa 2015 ja ruokapalvelun palvelujohtaja Paula Juvonen palkittiin vuonna 2013.Horeca-alan PRO-tunnustuspalkinnot jaettiin jo neljättätoista kertaa.

Arkea Oy tuottaa ruoka-, siivous-, kiinteistönhoito- ja turvallisuuspalveluja Lounais-Suomen suurimpana alan yrityksenä ja työnantajana. Olemme 1100 työntekijän voimin läsnä asiakkaamme arjessa. Toimimme yli 300 rakennuksessa, 500 000 neliössä, 3 miljoonassa tilakuutiossa ja valmistamme päivittäin 45 000 ateriaa. Kannamme vastuun asiakkaistamme ja ympäristöstä sekä tiedostamme eettisen ja yhteiskunnallisen vastuumme.