Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Arkea tuo Food & Fun –tapahtuman kaikkien arkeen

Arkea

Arkea tuo Food & Fun –tapahtuman kaikkien arkeen

Julkaistu: 27.05.2016 klo 09:50
Julkaisija: Arkea

Arkea on jälleen mukana Turussa lokakuussa järjestettävässä hyvän ruoan Food & Fun –festivaalissa. Tänä vuonna kaikki Arkean ruokapalveluiden asiakkaat osallistuvat festivaaliin, sillä teema ulotetaan koskemaan kaikkia asiakasryhmiä päiväkotilapsista hoivakotien ja sairaaloiden asiakkaisiin.

Arkean tämän vuoden Food & Fun –teema on Makumatka mummolaan. Koska Arkean asiakasryhmä on erittäin laaja, liittyy mummolan ruokiinkin varsin erilaisia muistoja. Siksi teemaviikon ruokalistat suunnitellaan asiakasryhmän mummolakokemukset huomioiden. Arkeassa kuullaankin mielellään asiakkaiden ruokamuistoja mummolasta. Muistonsa voi käydä kertomassa Arkean verkkosivuilla osoitteessa: www.arkea.fi.

Hyvän ruoan lisäksi Arkeassa halutaan Food & Fun –festivaalin aikana nostaa esiin yhdessä syömistä. Vanhemmat ja isovanhemmat on mm. tarkoitus kutsua kouluun tutustumaan kouluruokailuun ja syömään yhdessä lasten kanssa.

– Olisi aivan ihanaa, jos saamme esimerkiksi perheenjäseniä syömään yhdessä kesken päivän. Se on nykyisin harvinaista herkkua, suunnittelee Arkean palvelujohtaja Paula Juvonen.

Food & Fun -festivaali järjestetään jälleen Turussa 5.–9.10.2016. Mukana ruokafestivaalilla on turkulaisia ravintoloita, baareja ja kahviloita. Festivaalille saapuu keittiömestareita, ravintola-alan ammattilaisia ja baarimestareita ympäri maailmaa, muun muassa Yhdysvalloista, Islannista, Ruotsista, Ukrainasta, Italiasta, Venäjältä, Tanskasta ja Japanista.

Aiheeseen liittyen:

Arkea Oy tuottaa ruoka-, siivous-, kiinteistönhoito- ja turvallisuuspalveluja Lounais-Suomen suurimpana alan yrityksenä ja työnantajana. Olemme 1200 työntekijän voimin läsnä asiakkaamme arjessa. Toimimme yli 300 rakennuksessa, 500 000 neliössä, 3 miljoonassa tilakuutiossa ja valmistamme päivittäin 45 000 ateriaa. Kannamme vastuun asiakkaistamme ja ympäristöstä sekä tiedostamme eettisen ja yhteiskunnallisen vastuumme.