Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » A-lehdet tähtää ruokamedian ykköseksi

A-lehdet Oy

A-lehdet tähtää ruokamedian ykköseksi

Julkaistu: 20.11.2013 klo 14:42
Julkaisija: A-lehdet Oy

Maku-brändin vastaavaksi päätoimittajaksi on nimitetty 1. joulukuuta alkaen Satu Koivisto. Koivisto tulee vastaamaan Maku-brändin kehittämisestä, päätyönään Maku.fi. Marita Joutjärvi jatkaa Maku- ja Maku Leivo kotona -lehtien päätoimittajana.

Koivistolla on kokemusta sekä printtilehdistä että digitaalisesta mediasta. Hän on työskennellyt Demin ja Viini-lehden päätoimittajana sekä Kotivinkin toimituspäällikkönä. Makuun hän siirtyy uudistamasta Demi.fitä, joka on lähes kolminkertaistanut kävijämääränsä kesän ja syksyn aikana.

"Olen uudesta tehtävästä valtavan innoissani. Ruoka on elämäni suurimpia ilonaiheita. Maku on Suomen suurin ruokalehti, ja tavoite on, että olemme jatkossa yhtä vahva myös muissa kanavissa", Koivisto kertoo.

"A-lehtien vahvat brändit antavat erinomaisen perustan rakentaa monimediatuotteita ja palvella entistä paremmin lukijoitamme sekä mainostaja-asiakkaitamme", sanoo julkaisujohtaja Anne Lyytikäinen-Palmroth.

A-lehdet Oy, vastaava päätoimittaja Satu Koivisto, p. 045 674 8310, satu.koivisto@a-lehdet.fi

Maku on Suomen suurin ja luetuin ruokalehti.  Maku tuo kotikokille helpotusta arkeen, ideoita juhlaan ja inspiraatiota alan huippuammattilaisilta. Maku-lehdellä on 184 000 lukijaa (KMT s2012/k2013) ja Maku.fi:ssä yli 60 000 viikkokävijää. Maku.fi:n reseptipankissa on 5 000 reseptiä. Maku kuuluu A-lehdet Oy:n julkaisuihin.