Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Vuoden Lattia 2011 valittu

Julkaistu: 11.11.2011 klo 12:09
Julkaisija: Rakennusteollisuus RT

Lattian- ja seinänpäällysteliitto ry lehdistötiedote 11.11.2011

Lattian- ja seinänpäällysteliitto on valinnut Vuoden Lattiaksi Parketti Romanoff Oy:n urakoiman Helsingin Musiikkitalon lattianpäällystetyöt.

Helsingin Musiikkitalo Töölönlahden rannalla kuuluu Suomen haastavimpiin rakennuskohteisiin. Rakennusprojektissa käytettiin suuri määrä erilaisia lattiamateriaaleja, joiden asentaminen toteutettiin suunnittelijan haastavien toiveiden mukaan.

Kohteessa käytettiin Parketti Romanoff Oy:n maahantuomia materiaaleja muutamin poikkeuksin, joita olivat muun muassa WISA-Trans –vaneri (UPM) sekä oksaton mäntylankku (Kyyjärven Saha). Suurimman osan Musiikkitalon parketeista asensi Parketti Romanoff Oy. Parketti Romanoff Oy:n puolesta työhön osallistui yli 20 henkilöä työn eri vaiheissa.

Lattian- ja seinänpäällysteliitto ry on vuodesta 2001 lähtien järjestänyt Vuoden Lattia -kilpailua. Kilpailun tarkoituksena on korostaa lattian merkitystä pintana, edistää laadukasta lattiaurakointia ja lisätä alan arvostusta.

Lisätiedot Lattian- ja seinänpäällysteliitto, toimitusjohtaja Jari Lahtinen, puh. 0400 817 997
www.lattia.net

Lattian- ja seinänpäällysteliitto ry on lattian- ja seinänpäällystämisessä käytettävien materiaalien valmistajien ja maahantuojien sekä näitä tuotteita asentavien yritysten toimialajärjestö. Lattian- ja seinänpäällysteliitto ry on Rakennusteollisuus RT ry:n jäsenliitto.