Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Viiden tähden Conservatorium Hotel luottaa Haltonin keittiöilmanvaihtoon

Oy Halton Group Ltd.

Viiden tähden Conservatorium Hotel luottaa Haltonin keittiöilmanvaihtoon

Julkaistu: 26.05.2011 klo 14:12
Julkaisija: Oy Halton Group Ltd.

Amsterdamissa sijaitseva Conservatorium Hotel valitsi keittiöiden sisäilmaratkaisuksi Haltonin Capture Jet  sieppausilmahuuvia hyödyntävän järjestelmän. Conservatorium-hotellista tulee Alrov Groupin ensimmäinen viiden tähden hotelli Alankomaissa. Tämä Amsterdamin uusin ja trendikkäin hotelli sijaitsee kaupungin sydämessä Stedelijk-museon lähellä.

1800-luvun lopulla valmistuneessa merkkirakennuksessa ovensa avaava Conservatorium Hotel on elegantti ja ylellinen lifestyle-hotelli, jossa on 128 huonetta ja sviittiä. Rakennus oli alun perin Hollannin kansallispankin käytössä vuodesta 1901. Nyt rakennus remontoidaan täysin.

Tuleva viiden tähden hotelli tarjoaa ruokaa moneen makuun, ja sen eri ravintoloissa, kahviloissa ja baareissa työskentelee Amsterdamin johtavia ammattikokkeja. Hotelliin tulee erikoisuuksia tarjoava ravintola, bistro ja design-baari, jossa asiakkaat voivat nauttia klassikkodrinkkejä ja samppanjaa. Rakennuksessa on myös viisi modernia konferenssitilaa, joista on näköala yksityispuutarhaan.

Conservatorium Hotel päätyi Haltonin Capture Jet -tekniikkaa hyödyntäviin, tuloilmatoiminnolla varustettuihin huuviin, sillä niiden avulla saavutetaan keskimäärin 35 % energiansäästö perinteisiin huuviin verrattuna. Haltonin patentoitu, sieppausilmatekniikkaa hyödyntävä Capture Jet  -järjestelmä paranta huuvan sieppaus- ja sitomistehoa, mikä vähentää poistoilman määrää ja pitää keittiön sisäilman optimaalisena.

Huuvia käytettäessä keittiön poistoilmavirta on 21 000 m3/h. Ratkaisu sisältää 16 huuvaosaa ja neljä Ansul R-102  palontorjuntajärjestelmää.

Conservatorium Hotel avataan syksyllä 2011.

Hotellin verkkosivusto: www.conservatoriumhotel.com

Petteri Tarkio
petteri.tarkio@halton.com
Puh. 040 7539449