Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Vantaan Kaivokselan Vaskipeltoon valmistumassa uusia asuntoja loppuvuodesta 2016

Skanska Oy

Julkaistu: 09.11.2015 klo 13:30
Julkaisija: Skanska Oy

Skanska on käynnistänyt Vantaan Kaivokselan Vaskipellossa uusien kotien ennakkomarkkinoinnin. As. Oy Vantaan Popniitti rakennetaan osoitteeseen Aapramintie 8 alkuvuodesta valmistuvan As. Oy Vantaan Vuorikillan tuntumaan.

Rakennukset muodostavat yhdessä rauhallisen ja turvallisen pihapiirin. Popniitin 5-kerroksiseen yksiportaiseen kerrostaloon tulee 36 uutta kotia, joiden koot vaihtelevat 30,5 ja 77 neliön välillä. ”Asuntojen huolella mietityt pohjaratkaisut varmistavat, että pienetkin huoneistot ovat valoisia ja avaria”, kertoo projektipäällikkö Olli Metsäranta Skanskalta.

Popniitin valmistuessa arviolta loppuvuodesta 2016 myös alueen lähiympäristö tulee olemaan valmiiksi rakennettu. Popniitin ja Vuorikillan viereen rakennetaan leikkipuisto lapsille, ja Mätäojan suosittu ulkoilu- ja virkistysalue on myös lähellä.

Taloilta on muutaman minuutin kävelymatka bussipysäkille, ja siitä viiden minuutin bussimatkan päässä ovat Myyrmannin kauppakeskuksen palvelut. Myyrmäestä pääsee myös Kehärataa pitkin lentoasemalle. Junamatka Helsingin keskustaan ja Vantaan Tikkurilaan kestää 20 minuuttia.

Skanska Talonrakennus Oy, projektipäällikkö Olli Metsäranta, puh. 040 512 9626, olli.metsaranta[at]skanska.fi

Skanska Oy, viestintäpäällikkö Liisa Salmela, puh. 050 374 3070, liisa.salmela[at]skanska.fi

Skanskan toiminta Suomessa kattaa rakentamispalvelut, asuntojen ja toimitilojen projektikehityksen sekä julkisen sektorin elinkaarihankkeet. Rakentamispalveluihin kuuluvat talonrakentaminen, talotekniikkapalvelut sekä maa- ja ympäristörakentaminen. Skanska Oy:n liiketoimintojen yhteenlaskettu liikevaihto vuonna 2014 oli noin 835 miljoonaa euroa ja henkilöstöä oli vuoden lopussa 2 179.