Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Uutta Mobairilta

Julkaistu: 09.11.2015 klo 08:56
Julkaisija: Scanoffice Oy

Uutta Mobairilta

Suomalainen tuloilmalaitteiden valmistaja ja kehittäjä Mobair Oy esittelee 2 uutuutta kiinteistö 2015 messuilla 18-20.11.2015 H:gin messukeskuksessa.

Säästöä lämmityskuluissa tilan lämpötilakerrostumaa hyödyntäen !

Mobair 2035, kiertoilmalla lämmittävä tuloilmalaite poistoilmanvaihdolla varustettujen asuinhuoneistojen korvausilman stabiiliin tuottamiseen kovimpienkin pakkasten vallitessa. Ottoteho vain 1,2 w

Mobair EFU-200, kiertoilmalla lämmittävä tuloilmalaite isompiin kohteisiin esim. hallitilat. Ottoteho vain 160 w

Lisätiedot ja materiaalipyynnöt

timo.lindholm@scanoffice.fi

p. 050 336 4423

-----------------------------------------------------------------------------------

on Pohjoismaiden suurin lämpöpumppujen- ja ilmakäsittelylaitteiden maahantuonti- ja tukkuliike. Scanoffice Groupille on alan paras asiantuntemus sekä laajin lämpöpumppuvalikoima;  ilmalämpöpumput, ilma-vesilämpöpumput, poistoilmalämpöpumput, maalämpöpumput sekä kiinteistölämpöpumput.  Asiakaskuntamme koostuu pääasiassa kylmä- ja LVI-alan urakoitsijoista ja toimimme koko Skandinavian alueella. Valitsemme tuotevalikoimaamme ainoastaan alan parhaat ja luotettavimmat merkkituotteet. Laadun ja tehokkuuden varmistamiseksi testaamme tuotteet aina Scanoffice Groupin omassa testilaboratoriossa sekä osan yhteistyössä VTT:n kanssa. Vantaalla sijaitseva suomalainen yhtiö on perustettu vuonna 1984. Liikevaihto vuonna 2014 oli yli 34,5 miljoonaa euroa.