Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Uusi UK-Safiiri muuttaa sälekaihtimen turvalliseksi

Uusi UK-Safiiri muuttaa sälekaihtimen turvalliseksi

Julkaistu: 08.12.2010 klo 12:53
Julkaisija: Ulvilan Kaihdin Oy

Ulvilan Kaihdin Oy:n kehittämä UK-Safiiri on ainoa markkinoilla oleva integroitu sälekaihtimen säätölaite, joka täyttää Turvatekniikan keskus Tukesin turvallisuussuosituksen. Kotimaisen UK-Safiiri -säätölaitteen ansiosta sälekaihdin on turvallinen ja helppo käyttää.

Lokakuussa 2010 julkaisemassaan tiedotteessa Tukes kehottaa vanhempia huolehtimaan siitä, etteivät sälekaihtimien narut ja lenkit roiku lasten ulottuvilla. Samassa tiedotteessa Tukes ohjeistaa myös valmistajia ja maahantuojia kiinnittämään huomiota tähän turvallisuusriskiin ja minimoimaan sen. Ulvilan Kaihdin Oy:n kehittämän UK-Safiiri -säätölaitteen avulla turvallisuusriskin poistaminen onnistuu yksinkertaisesti, varmasti ja edullisesti. Turvallisuuden lisäksi UK-Safiiri tekee sälekaihtimesta siistin ja huolitellun, sisustukseen sopivan kokonaisuuden. Lisäksi myös puhtaanapito helpottuu.

UK-Safiiri sopii kaikkiin ikkunoiden väliin asennettaviin sälekaihtimiin. UK-Safiiri piilottaa sälekaihtimen narut kokonaan. Laitteessa on lisäksi kevyt nuppisäädin, jolla voi muuttaa säleiden asentoa. Säätölaite voidaan asentaa sekä uusin että jo käytössä oleviin sälekaihtimiin. UK-Safiiri on saatavissa erilaisiin sisutuksiin sointuvissa väreissä: valkoinen, harmaa, musta, ruskea ja beige. Myyntipakkauksessa on mukana asennustarvikkeet. UK-Safiirin suositushinta on noin 10 euroa. UK-Safiiria myyvät hyvin varustetut kaihdinalan erikoisliikkeet.

Lisätietoja: Ulvilan Kaihdin Oy, www.ulvilankaihdin.fi
Toimitusjohtaja Petri Jyrkiäinen, puh. 0400 713 073, petri.jyrkiainen@ulvilankaihdin.fi
Myyntipäällikkö Juha Rosvall, puh. 040 508 0570, juha.rosvall@ulvilankaihdin.fi

Turvatekniikan keskus Tukesin turvallisuussuositus:
www.tukes.fi > tietopalvelut > tiedotteet > kuluttajaturvallisuus