Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Uponor Ecoflex Thermo Single 125/250 – suurten lämmitystehojen siirtoon

Uponor

Uponor Ecoflex Thermo Single 125/250 – suurten lämmitystehojen siirtoon

Julkaistu: 15.10.2015 klo 12:45
Julkaisija: Uponor

Lämmitysverkostojen runkoputkina käytettävä Uponor Ecoflex Thermo -tuoteperhe laajeni kokoluokkaa suuremmaksi. Ecoflex Thermo Single 125/250 –putkella voidaan siirtää 30-40%:ia suurempia tehoja verrattuna aiempaan kokoluokkaan. Uusi runkoputki on suunniteltu erityisesti suurempiin asuinkohteisiin ja suuriin teollisuuskohteisiin.

Rakenteeltaan ja ominaisuuksiltaan Thermo Single 125/250 putki vastaa muita Thermo Single tuotteita. Uuden putkielementin virtausputkena on happidiffuusiosuojattu PEX 125x11,4 –putki. Putkielementin PEH suojakuoren ulkohalkaisija on 250 mm ja jatkuva käyttölämpötila on 70°C/80°C, hetkellinen 95°C.  Putkielementti toimitetaan maksimissaan 80 metrin kelana. Uuden putkikoon myötä myös liitin- ja komponenttivalikoimaan on tullut täydennyksiä.

- Vaativat ja entistä suuremmat kohteet voidaan tehdä nyt kokonaan Ecoflex Thermo –putkistoilla. Kieppitavarana toimitettavat putket mahdollistavat joustavan asennuksen ja minimoivat maahan jäävät liitokset ja tämä säästää aikaa asennuksessa, tuotepäällikkö Marko Haljoki kertoo.

Uponor-lämmitysverkostot pähkinänkuoressa

• Pitkä elinkaari ilman ylläpitokustannuksia
  • Alhaiset asennuskustannukset putken erinomaisen joustavuuden sekä yksinkertaisten ja turvallisten liitosmenetelmien ansiosta
  • Vaivaton asennus kulmien ja esteiden ympäri
  • Vankka kokemus, tuotettu yli 30 miljoonaa metriä vuodesta 1985 alkaen

Lisätietoa:
Uponor Suomi Oy
Marko Haljoki
Tuotepäällikkö, eristetyt putkistot
Puhelin 020 129 2296, etunimi.sukunimi@uponor.com

Liitteenä olevia kuvia voi vapaasti käyttää Uponor Ecoflex Thermo Single 125/250 -juttujen yhteydessä.

Yrityksestä:
Uponor on yksi johtavista asuin- ja liikerakennusten sisäilmasto- ja käyttövesijärjestelmien toimittajista Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa. Pohjois-Euroopassa Uponor on myös merkittävä yhdyskuntatekniikan putkijärjestelmien toimittaja. Uponorissa työskentelee yhteensä noin 3 800 henkilöä 30 maassa. Konsernin liikevaihto vuonna 2014 ylitti miljardi euroa. Uponorin osake on listattu NASDAQ Helsingissä. Lisätietoja: uponor.fi