Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Turun Akatemiatalossa juhlitaan harjannostajaisia

Senaatti-kiinteistöt

Turun Akatemiatalossa juhlitaan harjannostajaisia

Kutsu.
Julkaistu: 09.06.2016 klo 14:00
Julkaisija: Senaatti-kiinteistöt

Kutsu tiedotusvälineiden edustajille

Turun Akatemiatalo -  Suomen nykyaikaisimmaksi hovioikeudeksi Suomen perinteisimmissä tiloissa

Turun Akatemiatalon peruskorjaus- ja tilamuutostyöt ovat edenneet harjannostajaisiin.

Senaatti-kiinteistöillä on ilo kutsua tiedotusvälineiden edustajat Turun Akatemiatalon harjannostajaisiin torstaina 16. kesäkuuta 2016.  Tilaisuus alkaa työmaan esittelyllä klo 13.30 ja perinteisiä harjannostajaisia juhlitaan klo 14.00 alkaen.

Työmaan opastuskierros alkaa työmaan portilta Hämeenkatu 11.  Harjannostajaisjuhlaa vietetään Turun Akatemiatalon juhlasalissa, käyntiosoite Rothoviuksenkatu.

Juhlatilaisuudessa on ohjelmassa puheita, ruokailua ja musiikkia. Puheenvuorot pitävät oikeusministeriön osastopäällikkö, ylijohtaja Kari Kiesiläinen, Turun Hovioikeuden presidentti Kenneth Nygård, Senaatti-kiinteistöjen toimitusjohtaja Jari Sarjo ja A-Insinöörien toimitusjohtaja Jyrki Keinänen.

Senaatti-kiinteistöt, rakennuttajapäällikkö Tarja Hietamäki p. 0400 514 636.

Senaatti-kiinteistöt on valtionhallinnon työympäristökumppani. Olemme uusien työnteon tapojen ja työympäristöjen suunnannäyttäjä. Keskitetyt ratkaisumme auttavat asiakkaitamme tehostamaan toimintaansa ja säästämään toimitilakustannuksissa.  Senaatin monialaiset ammattilaiset huolehtivat valtion kiinteistövarallisuudesta ja sen tehokkaasta käytöstä.    www.senaatti.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki