Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Tulipalo Riihimäen valmisbetonitehtaalla

Tulipalo Riihimäen valmisbetonitehtaalla

Julkaistu: 08.01.2016 klo 12:43
Julkaisija: Rudus Oy

Rudus Oy:n Riihimäen valmisbetonitehtaalla syttyi tulipalo perjantaina 8.1.2016 aamupäivällä. Palokunta on paikalla sammuttamassa paloa.

Palosta ei ole aiheutunut henkilövahinkoja. Tehdas on ollut tänään pakkasten vuoksi suljettuna, joten paikalla ei ollut henkilökuntaa.

Saadun arvion mukaan valmisbetonin tuotantoa ei voida välittömästi jatkaa tehtaassa, mutta Rudus toimittaa betonit muilta lähistön tehtailtaan. Laajan tehdasverkoston ansiosta tapahtuma ei jatkossakaan vaikuta Ruduksen kykyyn tarjota valmisbetonia Riihimäen markkina-alueella.

Rudus Oy, tuotantojohtaja Pasi Huttu, p. 050 407 6383

Taustaa Ruduksesta: Rudus Oy:n liiketoiminnot ovat Kiviaines, Valmisbetoni, Betonituotteet, Murskaus ja Kierrätys. Rudus toimii Suomessa, Baltiassa ja Venäjällä Pietarissa. Rudus-konsernin liikevaihto vuonna 2014 oli 357 miljoonaa euroa. Konsernin palveluksessa on keskimäärin 1150 henkilöä. Suomessa Ruduksella on yli 120 toiminnassa olevaa kiviainesten toimipaikkaa (sora-alueita ja kalliolouhoksia), 69 betonitehdasta, 19 betonituotetehdasta, yli 30 kierrätyskeskusta (betoni- ja tiilijäte, lentotuhka) sekä noin 20 murskauslaitosta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki