Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Timo Holopaisesta Skanska Oy:n talousjohtaja

Skanska Oy

Timo Holopaisesta Skanska Oy:n talousjohtaja

Julkaistu: 21.09.2016 klo 12:00
Julkaisija: Skanska Oy

Skanska Oy:n uudeksi talousjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty Timo Holopainen 1.11.2016 alkaen. Timo Holopainen toimii tällä hetkellä Group Controllerina Skanska Oy:ssä.

Skanska Oy:n nykyinen talousjohtaja Jari Mäntylä on nimitetty Skanskan Yhdysvaltain infrarakentamisyksikön (Skanska US Civil) talousjohtajaksi (CFO) 1.11.2016 alkaen.

Skanska Oy:n johtoryhmän kokoonpano on 1.11.2016 alkaen seuraava: Skanska Oy:n toimitusjohtaja Tuomas Särkilahti, talousjohtaja Timo Holopainen, toimialajohtajat Jarkko Muurimäki, Jukka Hörkkö, Tiina Koppinen ja Ari Huovila sekä henkilöstöjohtaja Kirsi Mettälä.

Skanska Oy, henkilöstöjohtaja Kirsi Mettälä, puh. 040 504 4855, kirsi.mettala[at]skanska.fi

Skanska Oy, viestintäpäällikkö Liisa Salmela, puh. 050 374 3070, liisa.salmela[at]skanska.fi

Skanska CDF Oy on osa Skanskan pohjoismaista toimitilaprojektikehitysyksikköä Skanska Commercial Development Nordicia. Se toimii aloitteentekijänä ja sijoittajana toimistojen projektikehityshankkeissa. Toiminta keskittyy Ruotsissa kolmelle suurkaupunkialueelle, Tanskassa Kööpenhaminan alueelle, Norjassa Oslon alueelle ja Suomessa Helsingin seudulle.

Skanskan toiminta Suomessa kattaa rakentamispalvelut, asuntojen ja toimitilojen projektikehityksen sekä julkisen sektorin elinkaarihankkeet. Rakentamispalveluihin kuuluvat talonrakentaminen, talotekniikkapalvelut sekä infrarakentaminen. Skanska Oy:n liiketoimintojen yhteenlaskettu liikevaihto vuonna 2015 oli noin 821 miljoonaa euroa ja henkilöstöä oli vuoden lopussa 2 095.

www.skanska.fi

www.twitter.com/skanskafinland