Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Tiedotusvälineille: Ajankohtaista asiaa Kauppakeskus Sepän tarjonnasta!

Skanska Oy

Tiedotusvälineille: Ajankohtaista asiaa Kauppakeskus Sepän tarjonnasta!

Kutsu.
Julkaistu: 02.02.2016 klo 08:00
Julkaisija: Skanska Oy

Kauppakeskus Sepän hankkeen toteutusvaihe on käynnistynyt. Kerromme torstaina 4.2. klo 11:00 Sokos Hotel Alexandrassa Kansleri 3 -kabinetissa (osoite Hannikaisenkatu 35, 40100 Jyväskylä) järjestettävässä tilaisuudessa, mitkä ovat kauppakeskuksen ankkurivuokralaiset ja mitä muuta kaupallista tarjontaa keskukseen on tulossa. Joukossa on toimijoita, jotka eivät aikaisemmin ole olleet läsnä Jyväskylässä tai koko Keski-Suomessa. Lisäksi tilaisuudessa esitellään keskukseen tulevaa ravintola- ja kahvilakokonaisuutta, joka tuo mukanaan kaupunkilaisille aivan uusia kohtaamis- ja ajanviettopaikkoja.

Ilmoittauduthan tilaisuuteen etukäteen Tuija Nygrénille, puh. 040 766 4939, tuija.nygren@skanska.fi.

Tervetuloa!

Jorma Mustakangas, yksikönjohtaja, Skanska Talonrakennus Oy

Kalle Jokela, projektijohtaja, hankekehityspalvelut, Skanska Oy

Kaisa Lukkarinen, asiakkuusjohtaja, LähiTapiola Keski-Suomi

Sebastian Siukonen, liiketoimintajohtaja, LähiTapiola Keski-Suomi

Skanskan toiminta Suomessa kattaa rakentamispalvelut, asuntojen ja toimitilojen projektikehityksen sekä julkisen sektorin elinkaarihankkeet. Rakentamispalveluihin kuuluvat talonrakentaminen, talotekniikkapalvelut sekä maa- ja ympäristörakentaminen. Skanska Oy:n liiketoimintojen yhteenlaskettu liikevaihto vuonna 2014 oli noin 835 miljoonaa euroa ja henkilöstöä oli vuoden lopussa 2 179.

LähiTapiola Keski-Suomi on yksi LähiTapiola-ryhmän 20 itsenäisestä, 100 % asiakkaidensa omistamasta vakuutus- ja sijoituspalveluita tarjoavasta alueyhtiöstä. Tehtävämme on turvata asiakkaidemme hyvinvointia ja menestystä elämän kaikissa käänteissä. Palvelemme henkilö-, maatila-, yrittäjä-, yritys- ja yhteisö-asiakkaita henkilökohtaisesti ja paikallisesti. Vahinkovakuutuksen maksutulomme on 30,7 miljoonaa euroa, omistaja-asiakkaitamme on 74 500. Olemme alueellamme vahinkovakuuttamisen markkinajohtaja. Alueyhtiömme kotipaikka on Jyväskylä ja palveluksessamme työskentelee 130 finanssialan ammattilaista. Palvelemme 17 toimipisteessä 14 paikkakunnalla ympäri Keski-Suomen. Lisätietoja yrityksestä myös www.lahitapiola.fi.