Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Teräsrakenneyhdistyksen toimitusjohtajaksi Janne Tähtikunnas

Rakennusteollisuus RT

Teräsrakenneyhdistyksen toimitusjohtajaksi Janne Tähtikunnas

Nimitys.
Julkaistu: 12.05.2014 klo 13:26
Julkaisija: Rakennusteollisuus RT

TIEDOTUSVÄLINEILLE 12.5.2014, JULKAISUVAPAA HETI

Teräsrakenneyhdistyksen hallitus on hakuprosessin jälkeen nimittänyt yhdistyksen uudeksi toimitusjohtajaksi DI Janne Tähtikunnaksen (37) Espoosta. Tähtikunnas aloittaa työt Teräsrakenneyhdistyksessä varatoimitusjohtajana 12.5.2014. Toimitusjohtajan tehtäviä hän alkaa hoitaa 1.8. alkaen, minkä jälkeen Markku Leino jatkaa yhdistyksen palveluksessa vielä sovituissa asiantuntijatehtävissä 1.9.2014 asti, jolloin Markku Leino jää eläkkeelle.

Janne Tähtikunnas on valmistunut diplomi-insinööriksi Teknillisestä korkeakoulusta Espoossa vuonna 2004. Lisäksi hän on suorittanut vuonna 2012 TÜV:ssa tutkinnon Functional Safety Professional. Teräsrakenneyhdistyksen palveluun Tähtikunnas siirtyy Rejlers Oy:n liikenneväylät ja telecom -liiketoimintayksikön liiketoimintajohtajan tehtävistä.

Ennen Rejlersiä Tähtikunnas on työskennellyt joukkoliikenneoperaattori Nobina Finland Oy:ssä Liiketoiminnan Kehitysjohtajana ja Imerys Minerals Oy:ssä Technical sales manager’ina.

Janne Tähtikunnas toimii tällä hetkellä myös Espoon kaupungin rakennuslautakunnan puheenjohtajana sekä Helsingin seudun liikennekuntayhtymän (HSL) hallituksen jäsenenä.

Lisätietoja: Teräsrakenneyhdistyksen puheenjohtaja Pekka Roivio puh. 0400 554 037
Toimitusjohtaja (1.8. alkaen) Janne Tähtikunnas puh. 0400 893 583

Teräsrakenneyhdistys on osa Rakennusteollisuus RT:tä. Rakennusteollisuus RT ry on rakennusalan elinkeinopoliittisten ja työmarkkina-asioiden edunvalvoja. RT-liittoyhteisöön kuuluvat Keskusliitto ja viisi toimialaa: Talonrakennus, Rakennustuoteteollisuus, Infra, Pinta ja LVI-tekninen urakointi.