Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Tampereen tornihotelli kutsuu yleisöä mukaan ideoimaan hotellin tiloja ja palveluita

SOK

Julkaistu: 20.12.2013 klo 11:29
Julkaisija: SOK

Lehdistötiedote 19.12.2013 Tampereen tornihotelli kutsuu yleisöä mukaan ideoimaan hotellin tiloja ja palveluita Tampereen tornihotellin rakentaminen on edennyt edellä alkuperäisestä aikataulusta, ja hotelli avaa ovensa asiakkaille 15.10.2014. Hotellin ennakkomyynti on käynnistynyt vauhdikkaasti, ja varauksia on tehty runsaasti heti avajaishetkestä eteenpäin. Fyysisen rakennuksen valmistumisen rinnalla rakentuvat hotellin tilat ja palvelut. Hotellista rakennetaan monipuolista kohtaamispaikkaa, jonne on helppo tulla viihtymään. Siksi tilojen ja palveluiden kehittämisessä halutaan kuulla tulevien asiakkaiden toiveita. Hotelli kutsuukin yleisöä osallistumaan aktiivisesti keskusteluun ja tuomaan esiin ideoita tilojen ja palveluiden kehittämiseen. ”Nimikilpailu oli ensimmäinen yleisölle avaamamme hotellin kehittämisvaihe, johon halusimme heidät mukaan ideoimaan, sanoo hotellinjohtaja Mikko Kankaanpää. ”Nimikilpailun saama suuri suosio kertoo tamperelaisten mielenkiinnosta osallistua hotellin kehittämiseen, ja haluamme jatkossakin kuulla yleisön ajatuksia viedessämme hotellihanketta eteenpäin”, jatkaa Mikko Kankaanpää. Ideointiin voi osallistua hotellin Facebook-profiilissa www.facebook.com/tampereentornihotelli sekä hotellin verkkosivuilla osoitteessa www.tampereentornihotelli.fi. Juuri nyt yleisöä on pyydetty ideoimaan Tampereen katolle syntyvää kohtaamispaikkaa. Lisätietoja: Mikko Kankaanpää, hotellinjohtaja, Sokotel Oy, p. 010 768 2817, mikko.kankaanpaa@sok.fi
Tampereen tornihotelli – Stories to tell. Tampereen tornihotelli on kohtaamispaikka, jossa voit kokea ainutlaatuisella ja yksilöllisellä tavalla tamperelaisuuden juuret ja ytimen. Kaupungin vaiherikas historia ja kulttuuriperintö tulevat eläväksi hotellin tiloissa ja palveluissa. Tamperelaisuutta on myös hotellin välittävä, rento ja yksilöllinen tapa kohdata asiakkaat. Erityislaatuiset ja osin täysin uuden tyyppiset tilat rohkaisevat inspiroitumaan, haaveilemaan, uskaltamaan ja kohtaamaan uusia asioita ja ihmisiä. Hotelli tarjoaa sivun jokaisen omalle tarinalle, joista muodostuu elävä ja uusiutuva kertomus Tampereesta. www.tampereentornihotelli.fi