Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Syysaamun aamiainen on katettuna BoKlok-esittelykotiin tiistaina 19.11.2013 klo 8.30

Skanska Oy

Kutsu.
Julkaistu: 13.11.2013 klo 09:00
Julkaisija: Skanska Oy

Tule katsomaan, miltä näyttää sisustettu BoKlok-esittelykoti ja kuulemaan ajankohtaisia puheenvuoroja BoKlok-konseptista tiistaina 19.11. Aamiainen on katettu klo 8.30. Ovet ovat auki klo 10.30 asti.

Puheenvuorot klo 9.00-9.45

- BoKlok-konsepti
Skanska Kotien hankekehitysjohtaja, arkkitehti Riku Patokoski esittelee BoKlok-konseptin kulmakivet

- Tehokkaat neliöt ja sisustettavuus
Skanska Kotien kehitysjohtaja Susanna Sucksdorff kertoo esittelykodin sisustamisesta yhdessä IKEAn sisustussuunnittelijan Tanja Aivilan kanssa

- BoKlok-koti talotehtaalta tontille
Stora Enson Rakentamisen ratkaisujen aluejohtaja Janne Manninen kertoo, miten massiivipuulevyt muuntuvat tehtaalla kodeiksi

BoKlok - pienimittakaavaista kaupunkirakentamista

BoKlok on Skanskan ja IKEAn vastaus kohtuuhintaisen omistusasumisen tarpeeseen. Avainsanoja kohtuullisiin asumiskustannuksiin ovat toimiva rahoitusratkaisu, kohtuuhintainen tonttimaa sekä järkevä, vakioitu suunnitteluratkaisu. BoKlok-kodit rakennetaan massiivipuisista tilaelementeistä, jotka työstetään asennusta vaille valmiiksi Stora Enson Hartolan yksikössä. Konseptin ominaisuuksia ovat suojaisa yhteispiha, mahdollisuus pihaviljelyyn sekä taloyhtiön yhteinen pihasauna. Ensimmäiset BoKlok-kodit ovat rakenteilla Vantaan Kivistössä ja ne valmistuvat joulukuussa 2013. Toinen BoKlok-kohde on rakenteilla Vantaan Nikinmäkeen.

BoKlok on ollut erittäin suosittu Ruotsissa, jossa on myyty jo noin 4 500 BoKlok-kotia 1990-luvun puolivälistä lähtien. Suomessa BoKlok-omistusasuntoja on toteutettu viimeksi vuonna 2006 Porvooseen ja Vantaalle.

Ilmoittaudu 18.11.2013 mennessä

Tilaisuuteen mahtuu 30 ensimmäisenä ilmoittautunutta. Ilmoittaudu suoraan markkinointikoordinaattori Mira Hongalle (puh. 050 345 8377, mira.honka@skanska.fi).

Tilaisuus pidetään vielä keskeneräisellä työmaalla. Meille on ensiarvoisen tärkeää, että vierailu sujuu turvallisesti. Kaikilla vierailijoilla tulee olla turvavarusteet, jotka saat lainaan Skanskalta.

BoKlok-esittelyasunto sijaitsee Vantaan Kivistössä osoitteessa Peitsitie 12 - 14. Paikalle voit tulla omalla autolla tai Skanskan järjestämällä kimppakyydillä Martinlaakson juna-asemalta klo 8.15. Voit varata paikan kimppakyytiin ilmoittautuessasi. Martinlaaksoon pääset kätevästi esimerkiksi M-lähijunalla.

Lämpimästi tervetuloa!

Skanska Kodit

Lisätietoja tilaisuudesta: Mira Honka, puh. 050 345 8377, mira.honka@skanska.fi

Skanskan toiminta Suomessa kattaa rakentamispalvelut, asuntojen ja toimitilojen projektikehityksen sekä julkisen sektorin elinkaarihankkeet. Rakentamispalveluihin kuuluvat talonrakentaminen, talotekniikkapalvelut sekä maa- ja ympäristörakentaminen. Virossa Skanskan toimintaan sisältyvät rakentamispalvelut ja asuntoprojektikehitys. Skanskan Suomen ja Viron liiketoimintojen yhteenlaskettu liikevaihto vuonna 2012 oli noin 980 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä noin 2 460.

www.twitter.com/skanskafinland