Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » SOLilta laaja palveluratkaisu kylpylähotelli Kunnonpaikalle

SOL Palvelut Oy

SOLilta laaja palveluratkaisu kylpylähotelli Kunnonpaikalle

Julkaistu: 22.03.2016 klo 08:50
Julkaisija: SOL Palvelut Oy

SOL ja kuopiolainen kylpylähotelli Kunnonpaikka ovat sopineet kokonaisvaltaisesta palveluratkaisusta, jossa SOL tuottaa kylpylähotellin yleisten tilojen, hyvinvointipuolen ja kylpylän puhtaanapidon sekä hotellin kerroshoidon ja yövastaanoton palvelut. Sopimuskausi alkoi maaliskuun alusta.

Kylpylähotellille räätälöity palveluratkaisu on alkuperäistä tarjouspyyntöä laajempi. Kylpylähotellissa on 145 huonetta ja kaikkiaan 268 vuodepaikkaa.

Kunnonpaikan toimitusjohtaja Katriina Lahden mielestä yhteistyö SOLin kanssa on hyvä esimerkki verkostoitumisesta ja yhdessä tekemisestä.

“Ulkopuolinen organisaatio ja uudet työntekijät näkevät toimintamme eri tavalla ja saamme heiltä uusia näkökulmia, ideoita ja kehittämisajatuksia. SOL-yhteistyö on rikkautta ja antaa meille uudenlaista joustavuutta keskittyä ydintehtävämme. Yhteistyö antaa uutta virikettä myös hallintoon ja johtamiseen”, Lahti sanoo.

Kylpylähotellitoiminnasta vastaava palvelujohtaja Sari Voutilainen sanoo yhteistyön SOLin kanssa olevan kumppanuutta.

“SOL on iso toimija, mikä mahdollistaa yhteistyön laajentamisen eri tavoin. Teimme pikemminkin kumppanuussopimuksen, kuin pelkän sopimuksen palvelujen ostamisesta. Tämä ajatusmaailma on toiminut erittäin hyvin ja mietimme yhdessä, miten voisimme uudella tavalla yhdistää voimiamme”, Voutilainen kuvailee.

Kylpylähotelli Kunnonpaikka on hyvinvointi-, liikunta- ja elämyskeskus Siilinjärven eteläosassa, luonnonkauniin Kallaveden rannassa. Kylpylähotellissa on 145 huonetta ja 268 vuodepaikkaa. Kuopion keskusta monine palveluineen on vain kymmenen minuutin ajomatkan päässä ja lentokenttä vielä lähempänä. Vilkas Valtatie 5 ohittaa hotellin aivan läheltä.

SOL Palvelut Oy, Heidi Uotinen, puh. 040 060 0472
Kunnonpaikka, Katriina Lahti toimitusjohtaja, puh. 050 556 5103
Kunnonpaikka, Sari Voutilainen palvelujohtaja, puh. 050 556 5107

SOLista:

SOL on suuri suomalainen, vakavarainen palvelualan perheyritys. SOL toimii siivous-, kiinteistö-, toimitila- ja turva-, henkilöstövuokraus- sekä pesulapalveluiden alalla Suomessa, Ruotsissa, Baltiassa ja Venäjällä työllistäen yli 13 000 henkilöä

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki