Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Skanskalta asuntoja OP-Vuokratuotto -rahastolle Lahteen

Skanska Oy

Skanskalta asuntoja OP-Vuokratuotto -rahastolle Lahteen

Julkaistu: 13.06.2016 klo 15:15
Julkaisija: Skanska Oy

Skanska rakentaa 40 asunnon kerrostalon Lahden Malskin kortteliin OP-Vuokratuotto -erikoissijoitusrahastolle.  As. Oy Lahden Malskin Kuohun rakennustyöt perinteikkäällä Malskin alueella ovat käynnissä ja asunnot valmistuvat loppuvuodesta 2017.

”Mallasjuoman vanha alue on reilun kymmenen vuoden aikana muuttunut persoonalliseksi uusien kotien kortteliksi. Kiintopisteenä toimii kulttuurihistoriallisesti merkittävä punatiilinen panimorakennus, josta on tulossa myöhemmin luovien alojen Malskikeskus”, kertoo hankekehityspäällikkö Jukka Haaparanta Skanskasta.

”As. Oy Lahden Malskin Kuohu on ensimmäinen rakennuttamamme uudiskohde Lahdessa.  Samalla hankimme myös 8 asuntoa naapuriyhtiö Malskin Tammesta. Kohteiden mikrosijainti on erinomainen ja siten vahvasti rahaston strategian mukainen. Näiden lisäksi olemme sopineet Skanskan kanssa muutaman muun hankkeen toteuttamisesta, joiden osalta lopulliset kaupat tehdään kesän ja alkusyksyn aikana”, sanoo OP-Vuokratuotto -erikoissijoitusrahaston salkunhoitaja Antero Tenhunen.

Lisätietoja

Skanska Talonrakennus Oy, hankekehityspäällikkö Jukka Haaparanta, puh. 050 570 2789, jukka.haaparanta[at]skanska.fi

Skanska Oy, viestintäpäällikkö Liisa Salmela, puh. 050 374 3070, liisa.salmela[at]skanska.fi

OP Varallisuudenhoito, Kiinteistösijoitukset, salkunhoitaja Antero Tenhunen, puh. 0500 848 486, antero.tenhunen[at]op.fi

Skanskan toiminta Suomessa kattaa rakentamispalvelut, asuntojen ja toimitilojen projektikehityksen sekä julkisen sektorin elinkaarihankkeet. Rakentamispalveluihin kuuluvat talonrakentaminen, talotekniikkapalvelut sekä infrarakentaminen. Skanska Oy:n liiketoimintojen yhteenlaskettu liikevaihto vuonna 2015 oli noin 821 miljoonaa euroa ja henkilöstöä oli vuoden lopussa 2 095.

www.skanska.fi

www.twitter.com/skanskafinland