Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Safetum Oy kasvoi voimakkaasti ja nousi korkeimpaan AAA- luottoluokkaan

Safetum Oy

Safetum Oy kasvoi voimakkaasti ja nousi korkeimpaan AAA- luottoluokkaan

Julkaistu: 17.03.2015 klo 13:25
Julkaisija: Safetum Oy

Yritys yli kaksinkertaisti liikevaihtonsa ja paransi tulostaan merkittävästi. Yrityksen kannattavuus on erinomaisella tasolla. Luottoluokitusyhtiö Bisnode on myöntänyt Safetumille korkeimman AAA - luottoluokituksen. Luokituksen saa vuosittain ainoastaan noin 4 prosenttia Suomalaisista yrityksistä.

Lisäksi Kauppalehden analyysiyksikkö Balance Consulting on myöntänyt yritykselle menestyjät - serifikaatin. Menestyjäluokitus on luonteeltaan sekä rahoituksellista riskiä että liiketaloudellista menestystä mittaava. Vain noin 5 prosenttia Suomalaisista yrityksistä ovat oikeutettuja Menestyjä-sertifikaattiin.

aaa-logo-safetum-oy

Lisätiedot:

Mika Jurvelin, CFO, Safetum Oy +358405597983

safetum-oy

Safetum Oy on turvallisuusalan verkko- ja asiantuntijapalveluita tarjoava yritys. Toiminta painottuu turvallisuus- ja pelastussuunnitteluun, turvallisuusviestintään, kiinteistöjen pelastusvalmiuden ja varautumisen ylläpitoon, ihmisten pelastustietouden- ja osaamisen kehittämiseen sekä palo- ja poistumisturvallisuusselvitysten laadintaan. Yrityksen kiinteät toimipisteet sijaitsevat Helsingissä ja Oulussa.

Yrityksen palveluille on myönnetty oikeus käyttää avainlippu-merkkiä, joka viestii kotimaiseen tarpeeseen suunnitelluista, vastuullisesti ja turvallisesti tuotetuista palveluista. Yritys huolehtii myös vastuullisesti tilaajavastuulain mukaisista velvoitteista. Tästä osoituksena on Luotettava Kumppani - logon käyttöoikeus.

www.palotarkastus.fi

www.pelastusvalvoja.fi