Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Rustholli laajentaa toimitilaremontteihin

Rustholli laajentaa toimitilaremontteihin

Julkaistu: 11.03.2015 klo 08:15
Julkaisija: Rustholli Remontit Oy

Kodin sisäpuolisiin remontteihin erikoistunut Rustholli-ketju laajentaa toimintaansa toimitilaremontteihin. Kuluttajaremonttien luonteisten toimitilaremonttien kohderyhmänä ovat pienet ja keskisuuret yritykset, joissa erityisesti palvelun laatu ja työn valmistuminen sovitussa aikataulussa ovat merkittävimpiä valintakriteereitä. Painopiste tulee olemaan toimitilojen keittiö- ja sisäpintaremonteissa sekä wc-tiloissa.

Laajeneminen toimitilaremontteihin sai kimmokkeen asiakkaiden palautteesta.

Toimitilaremonteissa asiakas haluaa samoja asioita kuin kotona tehtävässä remontissa. Tärkeää on, että aikatauluissa pysytään ja työn jälki on hyvää. Viivästynyt remontti työpaikalla maksaa valtavan määrä työtunteja ja hukattua energiaa. Rusthollin Avaimet käteen -remontti aikatakuulla* konseptilla tarjoamme helpon ja luotettavan remontin jatkossa myös työpaikoille”, kertoo Rustholli Remontit Oy:n toimitusjohtaja Jarmo Sassali.

Remontit painottuvat kohteisiin, joissa ei tehdä rakennusluvan alaisia töitä, vaan taloyhtiölle tehtävät ilmoitukset riittävät. Kokonaisvaltaiseen toimitilaremonttiin kuuluvat muun muassa purkutyöt, pintojen käsittelyt ja lattia- ja kalusteasennukset.

Rustholli-ketjulla on yksiköt pääkaupunkiseudun lisäksi Tampereella. Uusien franchising-yrittäjien haku on parhaillaan käynnissä Etelä-Suomessa. Tavoitteena on kasvattaa ketjusta 30 yrittäjän verkosto vuoteen 2020 mennessä. Toimitilaremontit tulevat kuulumaan kaikkien yksiköiden palvelutarjontaan.

* Rustholli aikatakuu = Kaikilla Rusthollin remonteilla on aina aikatakuu. Mikäli aikataulu ei pidä, hyvitetään 5% remontin hinnasta.

Lisätietoa:

Rustholli Remontit Oy, Jarmo Sassali, toimitusjohtaja, 040 595 6425, jarmo.sassali@rustholli.fi, http://www.rustholli.fi/

Kuvia toimitukselliseen käyttöön http://www.rustholli.fi/yritys/media

Rustholli-ketju on erikoistunut kodin sisäpuolisiin remontteihin. Ketjun liikevaihto 2014 oli 3,1 M€, ja se työllistää 30 rakennusalan ammattilaista. Remontit toteutetaan avaimet käteen -periaatteella, jolloin asiakas saa yhdellä sopimuksella kaikki remonttiin liittyvät palvelut sekä materiaalit. Rustholli-brändi on syntynyt vuonna 1997 ja sen nimissä on tehty jo yli 16.000 kodin remonttia.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki