Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » RI Pekka Kampman jatkaa RIA ry:n puheenjohtajana

Rakennusinsinöörit ja -arkkitehdit RIA ry

RI Pekka Kampman jatkaa RIA ry:n puheenjohtajana

Julkaistu: 21.11.2015 klo 15:16
Julkaisija: Rakennusinsinöörit ja -arkkitehdit RIA ry

TIEDOTE

Julkaistavissa 21.11.2015 klo 13

RI Pekka Kampman valittiin Rakennusinsinöörit ja –arkkitehdit RIA ry:n liittokokouksessa 21.11.2015 RIAn puheenjohtajaksi neljännelle kaksivuotiskaudelle.

Kampman työskentelee Y-Säätiön rakennuttajapäällikkönä Helsingissä. Hänen työtehtäviinsä kuuluvat rakennushankkeiden tarve- ja hankeselvitys, eli tontin hankinta, käyttäjän ja asukkaiden tarpeiden kartoittaminen ja rahoituksen varmistaminen. Myös rakennushankkeiden valmistelu ja johtaminen ovat hänen työtehtäviään. Hankkeet ovat viime vuosia olleet pääosin uudisrakennuksia, mutta lähivuosina myös peruskorjausten määrä kasvaa Y-Säätiön asuntokannassa, joka tällä hetkellä on n. 7 700 asuntoa.

Rialainen järjestötoiminta on Kampmanille entuudestaan tuttua, sillä hän on toiminut RIAn liittohallituksen varapuheenjohtajana 2007 - 2009 ja Helsingin RIAn puheenjohtajana vuosina 2005 - 2006.

RIAn lähivuosien toiminnan suuntaviivoista Kampmanille on tärkeää jäsenten ammatillisen valmiuden kehittäminen ja yhteiskunnallisen ja ammatillisen arvostuksen kohottaminen. Kampman jatkaa uuden keskusjärjestön selvitystyötä, jotta RIAlle löytyy toimivin ratkaisu. Hän aikoo tehostaa RIAn edunvalvontaa työmarkkina-, koulutus- ja järjestöasioissa. Kampman pitää tärkeänä myös sähköisen viestinnän kehittämistä nopeasti muuttuvassa ympäristössä.

Järjestötoiminnan lisäksi Kampmanin vapaa-aika kuluu golfin, hiihdon ja kuntoliikunnan merkeissä.

Lisätietoja: Toimitusjohtaja Kimmo Sandberg, s-posti: kimmo.sandberg@ria.fi

Rakennusinsinöörit ja -arkkitehdit RIA ry on ammattikorkeakouluista ja teknillisistä oppilaitoksista valmistuneiden rakennusalan toimihenkilöiden valtakunnallinen keskusliitto. Liittoon kuuluu 10.000  rakennusmestaria, rakennusinsinööriä ja -arkkitehtia sekä miljöösuunnittelijaa. RIA on STTK:n jäsenliitto.