Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Rakennusteollisuus RT ry:n kevään suhdannekatsauksen julkistamistilaisuus

Rakennusteollisuus RT

Rakennusteollisuus RT ry:n kevään suhdannekatsauksen julkistamistilaisuus

Kutsu.
Julkaistu: 17.04.2012 klo 15:33
Julkaisija: Rakennusteollisuus RT

Kutsu median edustajille

Rakennusteollisuus RT ry:n kevään suhdannekatsauksen julkistamistilaisuus järjestetään tiistaina 24.4.2012 kello 12.00 alkaen.

Samalla julkistamme tuoreen jäsenkyselymme tulokset käännetyn arvonlisäverojärjestelmän vaikutuksista rakennusalaan. Lisäksi pidämme tiiviin ajankohtaiskatsauksen talousrikollisuuden torjunnasta: Mitä käytännön haasteita veronumeron käyttöönottoon ja Verohallinnon valmistelemaan ilmoitusvelvollisuuteen liittyy? Miten tilaajavastuulain kiristys tehoaa? Ovatko valmiudet tietojen sähköiseen siirtoon riittävät?

Tilaisuus pidetään Helsingin keskustassa Rakentajatalossa, Unioninkatu 14, 7. kerroksen neuvottelutilassa. Tilaisuus kestää kokonaisuudessaan tunnin verran, ja sen yhteydessä on mahdollisuus nauttia kevyt lounas.

Käytännönjärjestelyjä varten toivomme tietoa tulostasi 20.4. mennessä Airi Baczynskille, airi.baczynski@rakennusteollisuus.fi

TERVETULOA!

RAKENNUSTEOLLISUUS RT ry
Merja Vuoripuro
viestintäjohtaja

Rakennusteollisuus RT ry on rakennusalan elinkeinopoliittisten ja työmarkkina-asioiden edunvalvoja.
RT-liittoyhteisöön kuuluvat Keskusliitto ja viisi toimialaa: Talonrakennus, Tuoteteollisuus, Infra, Pinta ja Tekninen urakointi.