Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » PHSOTEY kutsuu: Keskussairaalan rakennusvaihe 6:n harjannostajaiset to 7.5.

Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä

PHSOTEY kutsuu: Keskussairaalan rakennusvaihe 6:n harjannostajaiset to 7.5.

Julkaistu: 30.04.2015 klo 10:38
Julkaisija: Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä

Päijät-Hämeen keskussairaalan rakennusvaiheen 6 harjannostajaiset pidetään torstaina 7.5. Rakennusvaiheeseen 6 sisältyy sydänkeskuksen ja fysiatrian perusparannushanke sekä sairaala-apteekin ja obduktion uudisrakennushanke.

Työmaiden esittelyä varten kokoonnutaan keskussairaalan pääsisäänkäyntiaulaan klo 13.15. Siellä jakaannutaan kahteen ryhmään, joista toinen lähtee opastetusti tutustumaan laajennustyömaahan ja toinen peruskorjaustyömaahan. Ryhmiä vetävät päävalvoja Päivi Hyppönen, projektipäällikkö Raimo Serkelä, rakennustyön valvoja Osmo Lantta ja huoltomestari Vesa Heino.

Klo 14 alkaa harjannostajaisjuhla henkilöstöravintola Lounatuulessa. Ohjelmassa ovat tilaajan, pääurakoitsijan ja henkilöstön puheenvuorot.

Päijät-Hämeen suurin sosiaali- ja terveysalan palveluntuottaja ja työnantaja. Intohimona hyvinvointi. Potilaan ja asiakkaan etu edellä www.phsotey.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki