Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Parmasta SRV:n Vuoden yhteistyökumppani

Parmasta SRV:n Vuoden yhteistyökumppani

Julkaistu: 08.03.2012 klo 14:50
Julkaisija: Parma Oy

”Luotettavat toimitukset, yhteistyö ja joustavuus sekä kokonaisvaltainen palvelu ovat tunnusomaista Parma Oy:n toiminnalle.”

Näin lukee kunniakirjassa, jonka SRV ojensi 7.3. Parma Oy:lle merkiksi valinnasta Vuoden yhteistyökumppaniksi 2011.

Parma Oy edeltäjineen on ollut SRV:n pitkäaikainen kumppani betonielementtirakentamisessa.

– Yhteistyötä on tehty yli 20 vuotta eli aivan SRV:n perustamisesta lähtien, myyntipäällikkö Lars-Erik Enberg Parmalta toteaa.

– Meillä on ollut lukuisia yhteisiä projekteja. Kyse ei ole vain betonisten valmisosien kaupasta, vaan meillä on ollut monia yhteisiä, pitkäkestoisia kehityshankkeita. Usein ne alkavat jo vuosia ennen varsinaista rakentamista, Enberg sanoo.

Hänen mukaansa SRV:n Suomeen tuoma projektijohto-urakoinnin malli antaakin hyvät mahdollisuudet projektin eri osapuolille viedä hankkeita yhdessä eteenpäin.

– Rakentaminenhan on yhteistyötä ihmisten kesken eikä mitään rakettitiedettä, hän muistuttaa.

SRV:n ja Parman yhteistyössä on rakentunut eri puolille Suomea niin asunto-, toimi- kuin teollisuustiloja.
Tällä hetkellä suurimpia yhteisiä hankkeita ovat Euroopan suurin soijatehdas Uudessakaupungissa sekä
lukuisia asuntokohteita pääkaupunkiseudulla.
 Vastavalmistuneista kohteista voidaan mainita esimerkiksi Vantaalla Autokeskus Airportin uusi autotalo,
 jossa vietettiin avajaiset tammikuussa.

SRV:n Vuoden yhteistyökumppanin valinnalla on pitkät perinteet. Se julkistetaan vuosittain ns. SRV:n elokuvaillassa. Parman puolesta kunniakirjan kävivät noutamassa toimitusjohtaja Hannu Tuukkala ja Lars-Erik Enberg.

Myyntipäällikkö Lars-Erik Enberg

lars-erik.enberg@parma.fi

Parma Oy on betonisen valmisosarakentamisen markkinajohtaja Suomessa. Yhtiö toimii 12 paikkakunnalla, vuoden 2010 liikevaihto oli noin 140 miljoonaa euroa ja työllistämme noin 800 henkilöä. Parma kuuluu Consolis-konserniin, joka on Euroopan suurin betonitekniikkaan perustuvien ratkaisujen tuottaja ja betonisten valmisosien valmistaja. Consolis toimii 25 maassa, liikevaihto on noin 1,3 miljardia euroa ja henkilökuntaa noin 11 000.