Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Parma uudisti yritysilmeensä

Parma uudisti yritysilmeensä

Julkaistu: 07.05.2014 klo 09:00
Julkaisija: Parma Oy

Suomen suurin betonielementtien valmistaja Parma Oy uusii yritysilmeensä. Muutoksen takana on emoyhtiö Consoliksen brändin vahvistaminen maailmanlaajuisesti. Samalla tiivistetään konsernin sisäistä yhteistyötä, mikä tarjoaa Parmalle monia mahdollisuuksia kasvuun, kansainväliseen tiedonvaihtoon ja tuotekehitykseen.

Muutoksen taustalla on Consolis-konsernin yleinen linjaus, jonka mukaisesti kaikki sen tytäryhtiöt siirtyvät kevään 2014 aikana yhdenmukaiseen brändi-ilmeeseen.

Consolis on Euroopan suurin betoniteknisten ratkaisujen toimittaja ja sillä on toimintaa 32 eri maassa.

Parman toimitusjohtaja Hannu Tuukkalan mukaan yhtenäistämisellä vahvistetaan Consolis-brändiä kansainvälisesti.

”Yhteinen ilme selkeyttää viestintää ja parantaa emoyhtiömme näkyvyyttä asiakkaiden ja kumppaneiden silmissä. Kansainvälisen yhtiön taustatuki lisää uskottavuuttamme entisestään”, Tuukkala toteaa.

Parmassa muutos etenee vaiheittain vuosien 2014–2015 aikana. Uusi ilme näkyy 7.5.2014 lähtien muun muassa kaikissa sähköisissä kanavissa ja viestinnässä. Parman historia näkyy vielä esimerkiksi työpaikoilla ja kuljetuskalustossa, mutta nekin kokevat lähiaikoina muodonmuutoksen.

”Consolis-kattobrändistä huolimatta olemme edelleen itsenäinen ja itsevarma suomalainen Parma Oy. Säilytämme myös oman Rohkeutta & Konkretiaa -asiakaslupauksemme”, Tuukkala painottaa.

Konserniyhteistyöstä isoja etuja

Consolis tiivistää myös konsernin sisäistä yhteistyötä. Tuukkalan mukaan tämä tarjoaa Parmalle monia uusia kehityspolkuja. Suomessa voidaan hyödyntää ison kansainvälisen konsernin tuotekehitysresursseja ja tarjota asiakkaille entistä innovatiivisempia ratkaisuja.

”Uusien tuotteiden ja ratkaisujen kehittämiseen on vahva eurooppalainen taustatuki”, hän lisää.

Parmalla on myös oma selkeä rooli Consolis-perheessä. Konsernin pohjoisimmalla osalla on vahvaa osaamista vaikeista olosuhteista ja etenkin talonrakentamisen konseptoinnista, jossa se on selkeä edelläkävijä.

”Ne ovat selkeitä valtteja, kun tarvitaan tietotaitoa kansainvälisiin rakennusprojekteihin”, toimitusjohtaja muistuttaa.

Hannu Tuukkala, toimitusjohtaja

hannu.tuukkala@parma.fi

Petri Kähkönen, markkinointipäällikkö

petri.kahkonen@parma.fi

Parma Oy on betonisen valmisosarakentamisen markkinajohtaja Suomessa. Yhtiö toimii 12 paikkakunnalla, vuoden 2012 liikevaihto oli noin 152 miljoonaa euroa ja työllistämme noin 750 henkilöä.

Consolis-konserni on Euroopan suurin betonitekniikkaan perustuvien ratkaisujen tuottaja ja betonisten valmisosien valmistaja, joka toimii 32 maassa. Konsernin liikevaihto on noin 1,3 miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 10 900.

www.parma.fi

www.consolis.com