Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » PÄÄTOIMIJA OYJ AVAA KONTTORIN JYVÄSKYLÄÄN

Julkaistu: 03.06.2015 klo 15:30
Julkaisija: Päätoimija Oyj

Päätoimija Oyj päätti avata toimiston Ikean alakertaan Jyväskylään

Useat asiakkaat ja yhteistyökumppanit ovat pyytäneet meitä asettautumaan pysyvästi Jyväskylään. Myös henkilökunnalle pysyvän konttorin avaaminen paikkakunnalle on merkityksellinen asia. Toimisto avataan uuden Ikean alakertaan Jyväskylään. Ensimmäiseen konttoriin tulee noin viisi toimihenkilöä.

Päätoimijalla on Jyväskylän alueella noin 70 milj.€ työmaat. Jyväskylän alueen kysyntä on yllättänyt Päätoimijan. Loppukesän aikana työmaiden vahvuus nousee yli sadan työntekijän.

Päätoimija konserniin kuuluva Rakennusliike Lehto Oy rakentaa Jyväskylään Seppälän Prismaa ja Hankasalmelle S-Markettia. Rakennusliike Lehdolla on suuri liikekiinteistöurakka myös Muuramessa, johon tulee kolme isohkoa liikerakennusta. Samaan konserniin kuuluva Koivukoski Oy rakentaa Ikeaa ja Puuilon myymälää Jyväskylään. Konsernilla on useita kerrostalohankkeita Jyväskylässä.

Lisätiedot:

Asko Myllymäki p.040-527 3294

asko.myllymaki@paatoimija.fi

Päätoimija on Suomen suurimpia rakennus- ja kiinteistöalan konserneja. Suosiomme perustuu asiakkaan tarpeiden ja toiveiden mukaiseen, kustannustehokkaaseen suunnitteluun ja rakentamiseen. Päätoimija-konserniin kuuluu kempeleläisen emoyhtiön lisäksi kahdeksan eri puolilla Suomea sijaitsevaa tytäryhtiötä. Työllistämme yhteensä n. 400 henkilöä ja liikevaihtomme vuonna 2014 oli n. 171 miljoonaa euroa.