Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » OULUN XXL URHEILULIIKEEN URAKOITSIJAKSI PÄÄTOIMIJA OYJ

Päätoimija Oyj

OULUN XXL URHEILULIIKEEN URAKOITSIJAKSI PÄÄTOIMIJA OYJ

Julkaistu: 13.07.2015 klo 11:00
Julkaisija: Päätoimija Oyj

Päätoimija konserniin kuuluva Rakennusliike Lehto on tehnyt sopimuksen kiinteistösijoitusyhtiö Sponda Oyj:n kanssa uuden 4 200 brm2 liikekiinteistön rakentamiseksi Oulun Limingantulliin osoitteeseen Alasintie 8. Joutsensillan ja Limingantien kulmauksessa sijaitseva vanha teletoimintakeskus puretaan uuden liikerakennuksen tieltä.

"Olemme tyytyväisiä kun pääsemme rakentamaan uutta liiketaloa, joka muokkaa koko Oulun sisääntuloväylää", iloitsee liiketoimintajohtaja Jaakko Heikkilä, Rakennusliike Lehdolta.

Lehto toteutti aiemmin Kempeleen Zeppeliiniin juuri avatun Hesburger ravintolan Spondalle. "Spondalla ollaan tyytyväisiä, että päästään tuomaan odotettu uusi toimija Oulun markkinaan", toteaa projektipäällikkö  Hannu Hirvensalo.

Päätoimijan liiketoimintajohtaja Asko Myllymäki on kiitollinen uudesta asiakkuudesta. "Ammattimainen kiinteistönomistaja luottaa rakennuskonseptiimme", toteaa Myllymäki. Purkutyöt on tarkoitus käynnistää loppukesästä 2015 ja hankkeen on

määrä valmistua keväällä 2016.

Lisätiedot:

Asko Myllymäki, Liiketoimintajohtaja, p.040-527 3294  asko.myllymaki@paatoimija.fi

Veli-Pekka Tanhuanpää, Liiketoimintajohtaja, p. 040 700 9646, veli-pekka.tanhuanpaa@sponda.fi

Päätoimija on Suomen suurimpia rakennus- ja kiinteistöalan konserneja. Suosiomme perustuu asiakkaan tarpeiden ja toiveiden mukaiseen, kustannustehokkaaseen suunnitteluun ja rakentamiseen. Päätoimija-konserniin kuuluu kempeleläisen emoyhtiön lisäksi kahdeksan eri puolilla Suomea sijaitsevaa tytäryhtiötä. Työllistämme yhteensä n. 400 henkilöä ja liikevaihtomme vuonna 2014 oli n. 171 miljoonaa euroa.