Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Moderni kerrostaloyhtiö nousee Olarin sydämeen

Hausia Oy

Moderni kerrostaloyhtiö nousee Olarin sydämeen

Julkaistu: 09.02.2016 klo 08:00
Julkaisija: Hausia Oy

Nyt rakenteilla oleva moderni kerrostaloyhtiö Olarin sydämessä kiinnostaa ostajia. Asunnoista on myyty jo yli puolet ensimmäisen puolentoista kuukauden aikana. Ostajien kiinnostus on ymmärrettävää, sillä vastaavaa uudiskohdetta ei ole rakennettu Olariin 80-luvun jälkeen.

Kesällä 2017 valmistuva asunto-osakeyhtiö Olarin Capella sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien ja monipuolisten palveluiden läheisyydessä. Kohteeseen on rakenteilla 93 huoneistoa, jotka ovat pinta-alaltaan 32,5 – 71,5 m2 kokoisia yksiöitä, kaksioita ja kolmioita. Talon alla sijaitsevasta autohallista on suora kulkuyhteys hissillä asuinkerroksiin. Asukkaiden käyttöön valmistuu myös kaksi viihtyisää kattoterassia. Kaikki yhtiön parvekkeet ovat lasitettuja.

Olarin Capella täyttää moninaiset asumisen tarpeet. Autohallista ostokset saa vietyä hissillä helposti asuinkerroksiin, ruokakaupat ja muut palvelut sijaitsevat lähietäisyydellä, kauppakeskus Iso Omenaan ja metrolle matkaa on vain noin kilometri ja Espoon keskuspuiston upeat ulkoilumahdollisuudet ovat vain muutaman sadan metrin päässä. Alueella on lisäksi useita päiväkoteja ja kouluja sekä uimahalli ja lukuisia kuntosaleja.

Lue lisää asunto-osakeyhtiö Olarin Capellasta Hausian kotisivuilta:

Asunto Oy Olarin Capella

Marjo Kokko-Kiviluoma, myynti- ja markkinointijohtaja

puh. +358 50 572 4098, marjo.kokko-kiviluoma(at)hausia.fi

Hausia Oy

Hausia rakentaa ja kehittää asiakkaiden tarpeisiin erilaisia asunto- ja toimitilaratkaisuja pääasiassa pääkaupunkiseudulla. Hausialla oli vuoden 2015 lopussa rakenteilla 433 asuntoa. Yrityksen liikevaihto on noin 40 m€ ja työntekijöitä on keskimäärin 70 ja välillisesti noin 1200 ammattilaista. Vahva rakentamisen ammattitaito yhdistettynä innovatiiviseen toimintatapaan takaa tuotantomme ja palveluidemme korkean kokonaislaadun.

www.hausia.fi