Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Lounais-Suomen Vuoden Mestari 2014 valittu - tunnustuksen sai Jukka Kunnas

Lounais-Suomen Vuoden Mestari 2014 valittu - tunnustuksen sai Jukka Kunnas

Julkaistu: 16.04.2015 klo 12:00
Julkaisija: Toimialatiedote

Talonrakennusteollisuuden Lounais-Suomen piiri ry:n ”Vuoden Mestariksi 2014” valittiin Rakennusliike Laaksokunnas Oy:n vastaava työnjohtaja Jukka Kunnas.

Vuosittain myönnettävän huomionosoituksen perusteena ovat rakentamiseen liittyvät merkittävät ansiot. Pyrkimyksenä on erityisesti korostaa talonrakennustyömaiden työnjohdon merkitystä. Vuoden Mestari on valittu ja nimetty vuosittain jo vuodesta 1982 alkaen.

Rakennusmestari Jukka Kunnakselle myönnetty tunnustus perustuu pitkäaikaiseen, 30 vuoden toimintaan saman työnantajan palveluksessa, jossa työmaiden työturvallisuus on ollut korkealla tasolla siten, että tapaturmia ei ole sattunut viimeisen kymmenen vuoden aikana lainkaan.

Kunnakselle myönnetyn tunnustuksen kohde on As Oy Forssan Puuvilla, 19 huoneiston kuusikerroksinen kerrostalo Forssan keskustassa Makasiininrannan alueella, jonne Rakennusliike Laaksokunnas Oy on rakentanut asuntoja viimeiset viisi vuotta. As Oy Forssan Puuvillan kerrostalo on valmistunut aikataulussa ja asunnot on luovutettu suunnitellusti asunnon ostajille, joiden erittäin positiivinen palaute on ollut merkillepantavaa.

Jukka Kunnas on syntyjään Somerniemeltä, nykyiseltä Somerolta ja valmistunut rakennusmestariksi Forssan Teknillisestä koulusta 1985.

• Markku Leppälehto, Talonrakennusteollisuus ry, 040 745 3930
  • Jukka Kunnas, Rakennusliike Laaksokunnas Oy, 0500 530 740

Talonrakennusteollisuus ry toimii talonrakennusalan yritysten toimialayhdistyksenä. Yhdistyksen noin 330 jäsenen joukossa on maamme suurimmat rakennusyhtiöt sekä valtakunnallisesti kattava joukko pieniä ja keskisuuria talonrakennusurakoitsijoita.