Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Linnateatterin menestyskomedia Rempallaan aloittaa vierailunsa Tampereen Työväen Teatterissa

Tampereen Työväen Teatteri

Julkaistu: 14.09.2015 klo 08:18
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

Turun Linnateatterissa suuren suosion saanut komedia Rempallaan aloittaa vierailunsa Tampereen Työväen Teatterissa ensi lauantaina 19.9. Tämän jälkeen näytelmä esitetään lokakuun aikana neljästi Eino Salmelaisen näyttämöllä.

Kaksi ja puoli vuotta sitten kantaesityksensä saanut Rempallaan jatkaa yhä Linnateatterin ohjelmistossa sekä myös Oulun Teatteri Riossa, jossa näytelmää on niin ikään esitetty jo vuodesta 2013. Nyt alkavan Tampereen-vierailun lisäksi syksyn uutena aluevaltauksena on luvassa minikiertue akselilla Lohja, Huittinen ja Kankaanpää.

Mies, nainen ja unelma itse kunnostetusta talosta. Teini-ikäiset lapset ja tulossa oleva vauva. Vasara keskellä kämmentä. Syntyy melkoinen soppa, jossa Turun Sanomien kriitikon sanoin ”Osansa saavat asuntomarkkinointi, rakennusluvat, rautakaupassa asiointi, putkimiehet, ulkomaalaiset remonttireiskat ja kaavoitus. Päälle tulevat vielä uusioperheen haasteet, uuden vauvan odotus, anoppi, hiiri ja liito-orava – vain joitakin mainitakseni”.

Roope Lipastin käsikirjoittaman komedian ohjaa Toni Wahlström, ja rooleissa nähdään alkuperäistuotannon näyttelijät Anu Sinisalo, Tom Petäjä ja Teemu Aromaa.

Esityksen kesto on noin 2 tuntia 15 minuuttia. Liput Eino Salmelaisen näyttämölle 30–25 €.

Pressikuvat:

Rempallaan verkossa:

Lisätietoja, haastattelupyynnöt ja pressiliput:
tiedottaja Mika Kauhanen, puh. 050 401 8252, mika.kauhanen@ttt-teatteri.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon