Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Lammin Ikkunalla Raksan paras osasto

Lammin Ikkunalla Raksan paras osasto

Julkaistu: 07.03.2014 klo 15:40
Julkaisija: Lahden Messut Oy

Suomen suurin rakennusalan erikoistapahtuma Raksa avasi ovensa perjantaina 7.3. Lahden Messukeskuksessa. Raksa-messujen ensimmäisenä messupäivänä valittiin perinteisesti messujen paras osasto. Parhaan osaston valinnassa raadin huomio kiinnittyi tällä kertaa osastoon, jossa yritys on malttanut yksinkertaisella, selkeällä ja tyylikkäällä tavalla keskittyä olennaiseen. Teknisesti huipputuotteen takaa näkyy luonto ja yhteydet maailmaan. Raksan parhaaksi osastoksi palkittiin Lammin Ikkuna Oy. Kunniamaininnan houkuttelevana, tyylikkäänä ja hyvällä maulla toteutettuna osastona sai Noblessa-keittiöt.

Raksa-messujen lehdistötilaisuudessa julkistettiin myös Lahden Rakentajien Yhdistys ry:n valitsema Vuoden Rakentaja. Palkinnon sai Renor Oy. Valintaperusteina palkinnon myöntämiselle olivat Renor Oy:n pitkäjänteinen ja innovatiivinen työ Lahden Askonalueen ja radanvarren kaupunkikuvan kehittämiseksi.

Raksa-messut ovat avoinna Lahden Messukeskuksessa 7.-9.3.2014 klo 10-17.

Ennakkolipunmyynti: liput.lahdenmessut.fi

Lahden Messut Oy
Markkinointipäällikkö Irina Lehtonen, p. 0400 710 836
irina.lehtonen@lahdenmessut.fi

Markkinointi- ja viestintäkoordinaattori Minna Helminen, p. 0400 617 640
minna.helminen@lahdenmessut.fi

www.lahdenmessut.fi /raksa2014

Lisätietoja palkituista yrityksistä:

www.lammin.fi

www.noblessa.fi

www.renor.fi

Paras Osasto –raati:

Kari Tuominen, Arkyhtymä Oy
Asko Eerola, Arkkitehtuuritoimisto AKE STUDIO
Hannu Kaarla, mainonnan/viestinnän ammattilainen
Vexi Salminen, Raksa-messujen asiantuntijatoimikunnan puheenjohtaja

Lahden Messut Oy tunnetaan korkealaatuisista ammatti- ja erikoismessuistaan. Toiminnan oleellisena osana ovat myös näytteilleasettajille tarjottavat suunnittelu- ja rakennuspalvelut sekä messukalusteiden ja -tarvikkeiden vuokraus. Lahden Messut toimii yhteistyökumppanina ja teknisenä toteuttajana erilaisissa messuissa ja tapahtumissa. Uudistuneen Lahden Messukeskuksen tilojen vuokraus näyttelyille, messuille, seminaareihin, yritystilaisuuksiin, kokouksiin ja konsertteihin on tärkeä osa Lahden Messujen palvelutoimintaa.